Ruszył nabór do plebiscytu Lady Business Awards 2019 - Marketing przy Kawie
Ruszył nabór do plebiscytu Lady Business Awards 2019
  • 0
  • 0
23.08.2019

Ruszył nabór do plebiscytu Lady Business Awards 2019

Lady Business Club Business Women Foundation nagrodzi wyjątkowe i odważne kobiety biznesu. Takie, które prowadzą firmę od co najmniej pięciu lat i nie boją się zmian w biznesie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55729 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

23 sierpnia 2019

  • 0
  • 1
  • 0
23.08.2019

Po raz pierwszy na polskim rynku wydatki na reklamę w Internecie większe od telewizyjnych. IAB Polska/PwC AdEx

W pierwszym kwartale 2019 r. w reklamę online zainwestowano 1,1 mld zł. Dzięki temu jej wartość wzrosła o 9% rok do roku. Takie wyniki przyniosło badanie wydatków na reklamę online AdEx, realizowane przez IAB Polska we współpracy z PwC. Z dodatkowych analiz wspartych wynikami badania Starcom wynika także, że wydatki reklamodawców na Internet stały się większe od nakładów na telewizję.