Ruszył nabór do plebiscytu Lady Business Awards 2019
  • 0
  • 0
23.08.2019

Ruszył nabór do plebiscytu Lady Business Awards 2019

Lady Business Club Business Women Foundation nagrodzi wyjątkowe i odważne kobiety biznesu. Takie, które prowadzą firmę od co najmniej pięciu lat i nie boją się zmian w biznesie.

Lady Business Club Business Women Foundation, przy której działa także Lady Business Club, zaprasza do udziału w III Edycji Plebiscytu Lady Business Awards 2019. Zostaną w nim wyłonione i nagrodzone kobiety prowadzące z sukcesem firmy od co najmniej pięciu lat i mające na swoim koncie wyjątkowe osiągnięcia zawodowe.

Tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem „Make your business better”. Ma zachęcić polskie kobiety biznesu do zmian nie tylko w życiu prywatnym, lecz przede wszystkim w życiu biznesowym.

– Zapraszam do udziału przedsiębiorcze Polki, które chcą wypromować swoje firmy, pokazać swoją historię biznesu i dołączyć do grona członkiń Lady Business Club – mówi Emilia Bartosiewicz-Brożyna, prezes i założycielka Lady Business Club Business Woman Foundation. – Idea plebiscytu to nie tylko sam konkurs, ale propagowanie dobrych zachowań, motywowanie i inspirowanie do zmian w zarządzaniu firmą, patrzeniu na biznes czy tworzeniu nowych projektów.

Do plebiscytu mogą zgłaszać się przedsiębiorcze Polki, które spełniają następujące warunki:

  • prowadzą firmę, która nieprzerwanie istnieje na rynku minimum 5 lat,
  • mają na swoim koncie osiągnięcia (pozycja firmy, rozpoznawalność marki, wyniki sprzedażowe, nagrody, certyfikaty itp.),
  • zatrudniają minimum dwóch pracowników na etat lub umowę o współpracy,
  • realizują projekty społecznej odpowiedzialności biznesu,
  • angażują się w działalność prospołeczną i charytatywną,
  • cieszą się nieposzlakowaną opinią na rynku.

Wyróżnienia zostaną wręczone w czterech kategoriach:

  • Własna firma (prowadzona minimum 5 lat),
  • Polka za granicą (właścicielka firmy, która prowadzi biznes poza Polską),
  • Wyróżnienie specjalne (za całokształt prowadzonej działalności),
  • Nagroda Lady Business dla członkini LBC wybierana przez członkinie LBC.

W Kapitule zasiadają wspaniałe kobiety biznesu, m.in.:

  • Gabriela Kośmider – od 36 lat uznany ekspert w dziedzinie opakowań. Założycielka Gabi-Blast Krotoszyn, firmy współpracującej z polskimi i światowymi koncernami z tej branży.
  • Dr Ewa Rumińska-Zimny – ekonomistka, wykładowczyni Gender Studies IBL PAN. Ekspertka ONZ i instytucji europejskich w zakresie roli kobiet w gospodarce.
  • Jolanta Suława – prezes DZT Service i DZT Ciepło ze Świebodzic. Absolwentka Politechniki Wrocławskiej, karierę zaczynała w Rejonowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Boguszowie-Gorcach. W roku 1978, w wieku 25 lat została dyrektorem oddziału. W biznesie od ponad 30 lat.
  • Magdalena Wontek – Od 24 lat właścicielka i dyrektorka Zespołu Szkół Prywatnych w Sosnowcu – „Szkoły z Dziewiczej”. W skład zespołu wchodzą: przedszkole, dwie szkoły podstawowe i akademickie liceum.

Szczegóły plebiscytu, regulamin i informacje o zgłoszeniach znajdują się na stronie www.ladybusinessawards.pl.

Formularz udziału można wypełnić na stronie ladybusinessawards.pl/wez-udzial. Termin przyjmowania zgłoszeń mija 30 września 2019 r.

Uroczystość podsumowująca plebiscyt odbędzie się 25 października 2019 r. w Warszawie. W wieczorze udział wezmą m.in. polskie kobiety biznesu, członkinie Lady Business Club, dotychczasowi prelegenci konferencji organizowanych przez organizatora. Weźmie w nim udział także Dorota Wellman, która wystąpi z motywacyjną prelekcją: „Dlaczego nie warto bać się zmian – czyli kto nie ryzykuje, ten nie ma szans na sukces!”.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym plebiscytu.

23 sierpnia 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.08.2019

Po raz pierwszy na polskim rynku wydatki na reklamę w Internecie większe od telewizyjnych. IAB Polska/PwC AdEx

W pierwszym kwartale 2019 r. w reklamę online zainwestowano 1,1 mld zł. Dzięki temu jej wartość wzrosła o 9% rok do roku. Takie wyniki przyniosło badanie wydatków na reklamę online AdEx, realizowane przez IAB Polska we współpracy z PwC. Z dodatkowych analiz wspartych wynikami badania Starcom wynika także, że wydatki reklamodawców na Internet stały się większe od nakładów na telewizję.