Nowa strategia wizerunkowa marki Durex
  • 0
  • 5
23.08.2019

Nowa strategia wizerunkowa marki Durex

Durex wprowadza nową strategię wizerunkową. Skupi się na komunikacji bardziej lifestyle’owej i edukacyjno-społecznej. Podąża za oczekiwaniami odbiorców względem zaangażowania globalnych brandów w ważne tematy. Efektem nowej strategii jest trwająca kampania „Gorące letnie noce”.

Kooperacja marki Durex z zespołem The Dumplings oraz powstała w jej ramach piosenka „Bez słów” mają zwracać uwagę na naturalną potrzebę bliskości. Przypominają też o zachowaniu bezpieczeństwa własnego i innych.

Kampania jest elementem zmiany postrzegania marki na bardziej lifestyle’ową oraz zaangażowaną społecznie, mówiącą o edukacji i otwartości na tematy związane z seksem. Projekt ma zwracać uwagę na naturalną potrzebę bliskości oraz czerpanie z niej radości. Wszystko to z zachowaniem bezpieczeństwa własnego oraz innych, w którym pomóc mogą produkty marki Durex.

W dzisiejszym świecie seks, wbrew pozorom, zaczyna coraz mniej znaczyć w naszym życiu. Mało o nim mówimy, nie potrafimy się nim cieszyć. Jesteśmy zakładnikami powszechnego odbioru seksualności wykreowanego przez pornografię. Jako globalny brand, który seks ma w swoim DNA, chcemy być dobrym przykładem i jasno pokazać, że seks jest obecny w naszym życiu i powinniśmy się nim cieszyć w odpowiedzialny sposób.

Projekt „Gorące letnie noce” oraz współpraca z młodymi, świadomymi ludźmi, jakimi są Justyna Święs i Kuba Karaś z The Dumplings, to dla nas możliwość dotarcia do nowego pokolenia odbiorców, które dopiero zaczyna swoją przygodę z seksem. Zwiększając ich świadomość, przyczyniamy się bezpośrednio do wzrostu bezpieczeństwa – mówi Justyna Dadał, senior brand manager marki Durex.

Zaangażowanie do projektu artystów młodego pokolenia to krok w stronę młodych, pełnoletnich odbiorców. Przy ich wsparciu marka chce przekazać wartości, z którymi się utożsamia. Chęć bliskości, intymność, emocje, potrzeba zrozumienia i wsparcia drugiej osoby oraz poczucie akceptacji – o tym wszystkim w tekście „Bez słów” opowiadają artyści. Durex w sposób naturalny wpisuje się w ten świat. Staje się pomocą w zachowaniu ostrożności, bezpieczeństwa, a co za tym idzie również zdrowia.

Odbiorcami marki Durex są wszyscy uprawiający seks, dlatego komunikacja jest bardzo różnorodna. Dla podkreślenia zróżnicowania do klipu zostały zaangażowane pary w różnym wieku i o odmiennych preferencjach. Pokazuje to jednocześnie, że temat seksu dotyczy wszystkich w równym stopniu. Wiek, staż związku czy płeć nie mają znaczenia.

By jak najlepiej oddać autentyczność relacji par, do klipów zaangażowano osoby bez doświadczenia aktorskiego, na co dzień pozostające w realnych związkach. Wszyscy występowali w normalnych warunkach, znanych z codziennego życia. Chodziło o to, by nikt nie musiał grać i łatwiej było mu zachowywać się naturalnie.

Realizatorzy starali się uchwycić intymność oraz uczucia łączące bohaterów. W sceny wpleciono produkty Durex, po które sięgają pary. Zabieg ten podkreśla, aby zawsze pamiętać o zdrowiu i bezpieczeństwie swoim oraz bliskich.

  • Kreacja: Feeders Agency
  • Muzyka: The Dumplings, „Bez słów”, tekst: Justyna Święs, muzyka: Jakub Karaś
  • Produkcja wideo: Papaya Films
  • Reżyseria: Daniel Jaroszek
  • Postprodukcja: Badi Badi
  • 5

23 sierpnia 2019

  • 1
  • 24
  • 0
  • 0
  • 0
23.08.2019

Do Biedronki wraca Gang Słodziaków

Cztery duże i sześć małych pluszaków liczy Gang Słodziaków, który 26 sierpnia wkroczy do Biedronki. Tegoroczny skład to duże Słodziaki: borsuk Bartek, nietoperz Nikodem, dzięcioł Dominik, sarenka Hania oraz ich mali przyjaciele: lisek Lucuś, pszczółka Pola, nietoperz Nikoś, dzięciołek Dominiczek, sówka Zosia i zajączek Zuzia. Stali się oni również bohaterami nowej książki opowiadającej o przygodach na leśnej polanie.

22 sierpnia 2019