Nowa strategia wizerunkowa marki Durex
  • 0
  • 5
23.08.2019

Nowa strategia wizerunkowa marki Durex

Durex wprowadza nową strategię wizerunkową. Skupi się na komunikacji bardziej lifestyle’owej i edukacyjno-społecznej. Podąża za oczekiwaniami odbiorców względem zaangażowania globalnych brandów w ważne tematy. Efektem nowej strategii jest trwająca kampania „Gorące letnie noce”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 sierpnia 2019

  • 1
  • 24
  • 0
  • 0
  • 0
23.08.2019

Do Biedronki wraca Gang Słodziaków

Cztery duże i sześć małych pluszaków liczy Gang Słodziaków, który 26 sierpnia wkroczy do Biedronki. Tegoroczny skład to duże Słodziaki: borsuk Bartek, nietoperz Nikodem, dzięcioł Dominik, sarenka Hania oraz ich mali przyjaciele: lisek Lucuś, pszczółka Pola, nietoperz Nikoś, dzięciołek Dominiczek, sówka Zosia i zajączek Zuzia. Stali się oni również bohaterami nowej książki opowiadającej o przygodach na leśnej polanie.

22 sierpnia 2019