Ambienty na piątkę, czyli 5 razy NAmbienty na piątkę, czyli 5 razy NAmbienty na piątkę, czyli 5 razy NAmbienty na piątkę, czyli 5 razy N
Dziś ambient ma jeszcze więcej znaczeń niż kiedyś (fot. kadr ze spotu)

Ambienty na piątkę, czyli 5 razy N

Ambienty na piątkę, czyli 5 razy N
AdvertisementAdvertisement
Joanna Burdek

Joanna Burdek

-

właściciel agencji reklamowej , Brand Useful

Joanna Burdek

Joanna Burdek

właściciel agencji reklamowej
Brand Useful

Od 12 lat związana z marketingiem, m.in. jako dyrektor działu marketplace w Grupie Eskadra i group account manager w agencji Hand Made. Właścicielka agencji reklamowej Brand Useful. Specjalizuje się w organizacji akcji sprzedażowych dla dużych firm. Autorka artykułów w prasie branżowej. Prowadzi szkolenia specjalistyczne z zakresu marketingu, komunikacji ambientowej oraz prawa zamówień publicznych. Zdobywca nagrody za najlepszą stronę internetową w konkursie „Polski Internet”. Pracowała dla największych marek FMCG, finansowych oraz klientów z sektora publicznego. Absolwentka studiów doktoranckich oraz Szkoły Strategii Marki w SAR.

Czasem wśród tysięcy przekazów marketingowych napotykamy taki, który sprawia, że robimy wielkie WOOW. To WOOW może wywołać w nas zwykła reklama telewizyjna, ale znacznie częściej taki efekt wzbudzają dobrze przemyślane przedsięwzięcia ambientowe. Prawdziwe ambienty na piątkę.

Dzisiaj trudno o solidną definicję, czym ambient jest, a czym nie. Dlaczego? Bo w świecie reklamy z jednej strony wszystko już było, a z drugiej – wszystko dopiero przed nami. Nowe technologie otwierają granice umysłów i pozwalają wcielać w życie pomysły do tej pory uznawane za totalnie nierealne.

Wyobraź sobie, że masz psa rasy husky i idziesz z nim do galerii handlowej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się