Puma i jej sklepik z endorfinami. Marka zachęcała do poprawienia sobie samopoczucia zestawami ćwiczeń
  • 0
  • 1
23.08.2019

Puma i jej sklepik z endorfinami. Marka zachęcała do poprawienia sobie samopoczucia zestawami ćwiczeń

W brytyjskim centrum co-workingowym Protein Studio w Shoreditch powstał Puma Endorphin Store. To tymczasowy sklep marki, w którym klienci zachęcani byli do „zamiany kalorii na endorfiny” i położenia większego nacisku na zdrowie psychiczne i fizyczne.

Akcja marki Puma bazuje na spostrzeżeniu, że młode pokolenie, które jest grupą docelową nowego modelu butów LQD Cell, trenuje w nowy sposób. Wyrażanie siebie jest kluczem do wszystkiego, co robią młodzi ludzie.

Na tej podstawie stworzono sześciominutowe zestawy ćwiczeń. Mają one zwiększać wydzielanie endorfin, adrenaliny i dopaminy. Przygotowano je we współpracy z ekspertami w dziedzinie fitnessu.

Pop-up store miał pomagać w zmianie postrzegania fitnessu. Jest to nie tyle żmudny wysiłek, co czynność poprawiająca samopoczucie i humor. W sklepie można było też wypróbować nowe buty.

Akcję przygotowała agencja Virtue. Tymczasowa placówka była dostępna 21 sierpnia przez cały dzień.

Źródło: www.thedrum.com

  • 1

Puma Endorphin Store

23 sierpnia 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.08.2019

Po raz pierwszy na polskim rynku wydatki na reklamę w Internecie większe od telewizyjnych. IAB Polska/PwC AdEx

W pierwszym kwartale 2019 r. w reklamę online zainwestowano 1,1 mld zł. Dzięki temu jej wartość wzrosła o 9% rok do roku. Takie wyniki przyniosło badanie wydatków na reklamę online AdEx, realizowane przez IAB Polska we współpracy z PwC. Z dodatkowych analiz wspartych wynikami badania Starcom wynika także, że wydatki reklamodawców na Internet stały się większe od nakładów na telewizję.