Agencja reklamowa rozszerza rekrutację o ludzi spoza branży. Otworzyła pop-up store z własnymi pamiątkami
  • 0
  • 3
1.03.2019

Agencja reklamowa rozszerza rekrutację o ludzi spoza branży. Otworzyła pop-up store z własnymi pamiątkami

Agencja reklamowa Lida należąca do grupy M&C Saatchi działa w Londynie, Nowym Jorku i Sydney. Jej londyński oddział otworzył tymczasowy sklep z własnymi pamiątkami. Chce w ten sposób zakomunikować, że Lida jest agencją zwykłych ludzi, a nie zamkniętego środowiska branży reklamowej. Jest gotowa rekrutować osoby spoza branży.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 marca 2019