Marketing spod znaku experiential – skuteczny sposób na milenialsów?Marketing spod znaku experiential – skuteczny sposób na milenialsów?Marketing spod znaku experiential – skuteczny sposób na milenialsów?Marketing spod znaku experiential – skuteczny sposób na milenialsów?
Ludzie przychodzą na eventy z realnej potrzeby przeżyć (fot. Pixabay)

Marketing spod znaku experiential – skuteczny sposób na milenialsów?

Marketing spod znaku experiential – skuteczny sposób na milenialsów?
Barbara Kozanecka

Barbara Kozanecka

-

marketing manager, Eventory

Barbara Kozanecka

Barbara Kozanecka

marketing manager
Eventory

Uczyła się, by być tłumaczem, dyplomatą, miała też krótką przygodę z prawem, by w końcu odkryć swoje miejsce w marketingu i PR. Doświadczenie zdobywała w agencji marketingu online, by teraz rewolucjonizować branżę z Eventory. Sieje ideę mądrego event marketingu, o czym chętnie pisze i opowiada na polskich i zagranicznych eventach.

Milenialsi – święty Graal i przekleństwo specjalistów marketingu w jednym. Są bardzo liczną grupą w kanale digital. Są też niezwykle odporni na tradycyjny przekaz reklamowy. Jak skutecznie dotrzeć do tej grupy? Dobrą drogą mogą okazać się działania oparte na eventach i przeżyciach, a więc te spod znaku experiential marketingu.

Milenialsi, zwani też generacją Y, to konsumenci urodzeni pomiędzy rokiem 1980 a 2000. Jak łatwo policzyć, jest to grupa młodych ludzi, obecnie dwudziesto- i trzydziestolatków. Właśnie wchodzą oni w dorosłe życie bądź już powoli zaczęli się w nim urządzać. Mają pracę, zarabiają pieniądze, a ich potrzeby rosną.

W porównaniu do poprzedniej generacji, określanej mianem pokolenia X, czują się swobodnie z nowinkami technologicznymi, aktywnie korzystają z mediów i zdobyczy technologii cyfrowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się