Milenialsi – święty Graal i przekleństwo specjalistów marketingu w jednym. Są bardzo liczną grupą w kanale digital. Są też niezwykle odporni na tradycyjny przekaz reklamowy. Jak skutecznie dotrzeć do tej grupy? Dobrą drogą mogą okazać się działania oparte na eventach i przeżyciach, a więc te spod znaku experiential marketingu.Milenialsi, zwani też generacją Y, to konsumenci urodzeni pomiędzy rokiem 1980 a 2000. Jak łatwo policzyć, jest to grupa młodych ludzi, obecnie dwudziesto- i trzydziestolatków. Właśnie wchodzą oni w dorosłe życie bądź już powoli zaczęli się w nim urządzać. Mają pracę, zarabiają pieniądze, a ich potrzeby rosną.
W porównaniu do poprzedniej generacji, określanej mianem pokolenia X, czują się swobodnie z nowinkami technologicznymi, aktywnie korzystają z mediów i zdobyczy technologii cyfrowych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.