- 0
- 2
Konkurs Loyalty Heroes 2024 rozstrzygnięty
17 kwietnia rozstrzygnięta została III edycja konkursu Loyalty Heroes. Po raz pierwszy w historii konkursu przyznano również Grand Prix.
Loyalty Heroes to konkurs na najlepsze działania lojalnościowe w Polsce. Do Loyalty Heroes 2024 zgłoszono 19 projektów, z czego wyłoniono 14 nominacji w poszczególnych kategoriach. Zgłoszone programy lojalnościowe zostały ocenione pod kątem wyzwań i przyjętych celów, strategii, realizacji oraz osiągniętych wyników. Za najlepsze działania lojalnościowe w 2023 r. w poszczególnych kategoriach uznano:
The Best Loyalty Program in Retail
- Polomarket i program lojalnościowy Polokarta
The Best Loyalty Program in Services
- Mastercard i program Bezcenne Chwile
The Best Loyalty Program B2B
- NKT, Schneider Electric, Signify i program Elektroklub
The Best New/Relaunched Program
- Bricomarché i program Skanujesz-Zyskujesz
The Best Data-Driven Loyalty
- Orlen i działanie podpowiedzi sprzedażowych real-time w ramach Orlen Vitay
The Best Customer-Centric Solutions
- Inea i działanie aplikacji Inea
The Best Long Term Loyalty
- Polskie Linie Lotnicze „LOT” i program LOT Dla Firm
Po raz pierwszy w historii konkursu przyznano nagrodę Grand Prix dla projektu, który zyskał szczególne uznanie jury. Laureatem nagrody został Mastercard i wyróżniający się na rynku działań lojalnościowych program Bezcenne Chwile.
Gala Finałowa konkursu była zwieńczeniem I dnia Forum Loyalty Planet 360∘. Zgromadziła ponad 300 uczestników – praktyków i ekspertów branży lojalnościowej w Polsce. Konkurs organizuje Brave Conferences. Zapowiada już kolejną edycję konkursu.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym Forum Loyalty Planet 360∘.
- 2