0 1 0 0 0 30.10.201813 złotych, 26 srebrnych oraz 16 brązowych statuetek – znamy zwycięzców Effie Awards 201829 października jury pod przewodnictwem Tomasza Lisewskiego, global head of brand, communications & digital and marketing w firmie Philips, wręczyło 55 nagród w 24 kategoriach twórcom reklam i reklamodawcom za najbardziej efektywne działania marketingowe w 2017 r. Organizatorem konkursu Effie Awards w Polsce jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
0 1 0 0 0 29.10.2018AliExpress wyśle ministację kosmiczną Candy Jar z okazji Festiwalu ZakupówMiędzynarodowa platforma e-commerce AliExpress (Alibaba Group) ogłosiła wystrzelenie w przestrzeń ministacji kosmicznej oraz satelity. To zapowiedź tegorocznego Globalnego Festiwalu Zakupów, który przypada 11 listopada. Oba urządzenia mają zapewnić klientom na całym świecie możliwość interakcji i wspólnego celebrowania święta.
0 0 0 0 1 29.10.2018Samsung pozwał ambasadorkę za używanie smartfona konkurencji?Ksenia Sobczak to rosyjska dziennikarka, a zarazem ambasadorka marki Samsung. Podczas jednego z programów na żywo używała jednak na wizji urządzenia marki Apple. Według nieoficjalnych informacji południowokoreańska firma chce od niej zapłaty 1,6 mln dol. kary.
0 4 0 0 0 29.10.2018Semilac wykorzystuje AR do tworzenia wirtualnych makijażyMarka Semilac wraz z nowymi produktami wprowadza technologiczne udogodnienie dla klientek. Od teraz producent lakierów hybrydowych na swoim profilu na Facebooku proponuje interaktywne narzędzie augmented reality, które pozwala na stworzenie wirtualnego makijażu.
1 0 0 0 5 29.10.2018BMW usuwa reklamę ukazującą wyścig z pociągiem19 października na profilu BMW Polska na Facebooku pojawił się spot „Przejazd kolejowy w mieście M.”. Ukazywał samochód, który pędził wzdłuż torów kolejowych. Po krytyce marka zdecydowała się na usunięcie filmu.
0 0 0 0 0 29.10.2018Małgorzata Rdest i e-sportowiec Pasha w kampanii Żywca 0,0%Żywiec w ramach promocji piwa 0,0% zaprosił do współpracy kierowcę wyścigowego Małgorzatę Rdest oraz Pashę, gracza e-sportowego. Materiały z ich udziałem zostały przygotowane z myślą o Facebooku i Instagramie.
1 1 0 0 0 29.10.20188. Imagination Day już wkrótce19 listopada w Warszawie rozpocznie się 8. Imagination Day. Wydarzenie poświęcone jest kreatywności. Pojawią się na nim zdobywcy nagród Cannes Lions.
0 0 0 0 0 29.10.2018Zakaz handlu w niedziele a wyniki centrów i sieci handlowych. Analiza Retail InstituteRetail Institute opublikował wyniki odwiedzalności i obrotów centrów handlowych w okresie od 1 stycznia do 14 października 2018 r. W zestawieniu uwzględniono zmiany, które nastąpiły po wprowadzeniu nowych regulacji prawnych zakazujących handlu w niedziele (5 marca). Okazuje się, że odwiedzalność w ponad 120 obiektach biorących udział w projekcie spadła o 3,07% w porównaniu do analogicznego okresu 2017 r.
1 0 0 0 0 26.10.2018Dolph Lundgren musztruje koparki Volvo CEMarka Volvo przygotowała reklamę, do której zaangażowała Dolpha Lundgrena. Gwiazda filmów akcji z lat 80. wcieliła się w sierżanta, który trenuje grupę koparek.
1 5 0 0 0 26.10.2018Roztańczona załoga Emirates promuje „lepsze latanie”Linie lotnicze Emirates w kampanii będą zachęcać pasażerów z całego świata, aby „latali lepiej”. 1 listopada marka rozpocznie kampanię „Fly Better”.