Retail pewnym krokiem wchodzi w rozrywkę. Słowo klucz: dywersyfikacjaRetail pewnym krokiem wchodzi w rozrywkę. Słowo klucz: dywersyfikacjaRetail pewnym krokiem wchodzi w rozrywkę. Słowo klucz: dywersyfikacjaRetail pewnym krokiem wchodzi w rozrywkę. Słowo klucz: dywersyfikacja
Niech klient pozostaje klientem nawet z dala od sklepu (fot. Pixabay)

Retail pewnym krokiem wchodzi w rozrywkę. Słowo klucz: dywersyfikacja

Retail pewnym krokiem wchodzi w rozrywkę. Słowo klucz: dywersyfikacja
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Mniej handlu, więcej rozrywki i usług – taka w przybliżeniu będzie przyszłość handlu stacjonarnego. Tradycyjne zakupy odchodzą do lamusa, co oznacza, że ogólnoświatowe marki muszą dywersyfikować zyski. A jeśli nie można kogoś pokonać, trzeba się do niego przyłączyć...

Tesco rezygnuje ze sklepów w Nowym Sączu, Rudzie Śląskiej, Starogardzie Gdańskim i Olsztynie. Zamknięcie Piotra i Pawła oznacza koniec rozdziału sklepów delikatesowych w Polsce.

Tymczasem sieć sklepów Dino rośnie jak na drożdżach. Lidl rozszerza dostęp do swojej oferty pozaspożywczej poprzez e-sklep, a Biedronka jest zachwycona projektem outletów ze sprzętem typu AGD czy ubraniami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się