Wszyscy są parówkożercy – odkrywa Inspektor w spocie parówek Tarczyński Naturalnie
  • 1
  • 1
10.10.2022

Wszyscy są parówkożercy – odkrywa Inspektor w spocie parówek Tarczyński Naturalnie

Od 10 października w mediach emitowany jest spot, którego motywem przewodnim jest udowodnienie, że „Wszyscy są parówkożercy”. Ta reklama w filmowym stylu nadawana jest w głównych stacjach telewizyjnych. Kampania promująca parówki Tarczyński Naturalnie 100% z szynki obejmie ponadto kanały digital i sieci kinowe.

Humorystyczny ton komunikacji ma skrócić dystans pomiędzy marką a konsumentami. W nowo powstałej produkcji głównym bohaterem jest Inspektor, który prowadzi śledztwo i rozwiązuje zagadkę zaginionych parówek z linii Tarczyński Naturalnie. Akcja spotu rozgrywa się w ekskluzywnym pociągu, w którego przedziałach widzimy przesłuchiwanych pasażerów, reprezentujących różne narodowości. Podkreśla to międzynarodowy charakter marki i jej działań. Wielkim finałem jest scena z udziałem wszystkich bohaterów, gdy Inspektor orzeka: „Wszyscy są parówkożercy”.

Parówki są jednym z najpopularniejszych produktów śniadaniowych w Polsce. Obecnie nawet 75 proc. Polaków deklaruje spożycie tej kategorii produktów kilka razy w miesiącu lub częściej. Coraz więcej z nich zwraca też uwagę na ich jakość. Wiedząc o tym, chcemy pokazać, że nasze parówki z linii Tarczyński Naturalnie doceniane są również przez inne narodowości. Są symbolem najwyższej jakości w swojej kategorii.

Jest to kolejny krok, który wykonujemy jako lider parówek premium w celu poprawy wizerunku całej kategorii. Wierzymy, że budując komunikację w tak jakościowy sposób, zdołamy przekonać o tym jeszcze szerszą grupę konsumentów – mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz dyrektor marketingu i eksportu spółki Tarczyński.

Rozpoczyna się wielokanałowa kampania

Działania zasięgowe obejmą wszystkie główne stacje telewizyjne. W internecie można oglądać spot kampanii oraz kolejne odcinki cyklu Naturalne Poranki Blisko Natury. W planach jest także start działań w kolejnych kanałach social media. Marka zadba również o trade marketing, budując swoją obecność i widoczność we wszystkich największych sieciach handlowych. Wcześniej Tarczyński rozpoczął zmianę szaty graficznej opakowań całego portfolio parówek. Chce w ten sposób podkreślić ich jakość, apetyczność i lepiej wyróżnić oferowane linie produktowe i warianty smakowe.

Spot został wyprodukowany przez Papaya Films pod reżyserską opieką Piotra Janowskiego. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Red8, a za zdjęcia Michał Englert.

  • 1
Parówkożercy

Parówkożercy w spocie parówek Tarczyński Naturalnie

10 października 2022

9 października 2022