Parówki dobre na prezent, randkę i urlop all inclusive? Dolina Dobra kontynuuje kampanię
  • 3
  • 3
14.10.2022

Parówki dobre na prezent, randkę i urlop all inclusive? Dolina Dobra kontynuuje kampanię

Marka z branży mięsnej, Dolina Dobra kontynuuje kampanię promującą jej Parówki Dobre. Przedstawiła już swego brand hero – Gospodarza i wyjaśniła, dlaczego podjadanie dziecku parówek przed położeniem ich na talerzu jest w sumie zrozumiałe. Teraz pokazuje swój produkt w kolejnych sytuacjach.

Dolina dobra kontynuuje kampanię swoich parówek 15-sekundowymi spotami emitowanymi w telewizji i digitalu. Prowadzi też działania na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Zdecydowaliśmy się konsekwentnie kontynuować naszą linię kreatywną i odwoływać się do specyficznego poczucia humoru odbiorców. Już po emisji teasera zauważyliśmy znaczące, pozytywne efekty naszych działań w postaci dwucyfrowej rozpoznawalności. Przy nowej marce to duże osiągnięcie. Nasze działania z perspektywy marketera znacząco odróżniają się od konkurencji. Między innymi poprzez fakt, że Parówki Dobre są jedynymi, które zagościły na tablicach reklamowych od lat. Do tej pory liderzy kategorii unikali tego nośnika – podkreśla Zbigniew Wysocki, dyrektor marketingu Goodvalley, producenta marki Dolina Dobra.

W spotach nadal pojawia się Gospodarz – bohater marki Dolina Dobra.

Twórcą nowej identyfikacji wizualnej marki Dolina Dobra i projektów opakowań jest agencja brandingowa Czteryczwarte. Autorem idei kreatywnej jest agencja BBDO. Za działania digitalowe oraz zakup mediów odpowiada Mediahub, natomiast działania PR prowadzi agencja 24/7 Communication.

  • 3
Dolina Dobra kontynuuje kampanię parówek

Dolina Dobra kontynuuje kampanię parówek. Spot „All in”

Dolina Dobra kontynuuje kampanię parówek

Reklama „Randka”

Spot „Wizyta”

 

14 października 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.10.2022

Konsumenci kwestionują zaangażowanie firm – powstaje raport „Dobry biznes” ARC Rynek i Opinia

Firmy coraz częściej mówią o swoim zaangażowaniu w odpowiedzialny biznes. Mimo to wyniki badania ARC Rynek i Opinia wskazują, że zdaniem dużej części konsumentów nie jest to zaangażowanie wystarczające. Dotyczy to zarówno tych przedsiębiorstw, które mogą pochwalić się konkretnymi rozwiązaniami z tego zakresu, jak i tych, które do tej pory nie angażowały się w zrównoważony biznes.

13 października 2022