Parówki dobre na prezent, randkę i urlop all inclusive? Dolina Dobra kontynuuje kampanię
  • 3
  • 3
14.10.2022

Parówki dobre na prezent, randkę i urlop all inclusive? Dolina Dobra kontynuuje kampanię

Marka z branży mięsnej, Dolina Dobra kontynuuje kampanię promującą jej Parówki Dobre. Przedstawiła już swego brand hero – Gospodarza i wyjaśniła, dlaczego podjadanie dziecku parówek przed położeniem ich na talerzu jest w sumie zrozumiałe. Teraz pokazuje swój produkt w kolejnych sytuacjach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 października 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.10.2022

Konsumenci kwestionują zaangażowanie firm – powstaje raport „Dobry biznes” ARC Rynek i Opinia

Firmy coraz częściej mówią o swoim zaangażowaniu w odpowiedzialny biznes. Mimo to wyniki badania ARC Rynek i Opinia wskazują, że zdaniem dużej części konsumentów nie jest to zaangażowanie wystarczające. Dotyczy to zarówno tych przedsiębiorstw, które mogą pochwalić się konkretnymi rozwiązaniami z tego zakresu, jak i tych, które do tej pory nie angażowały się w zrównoważony biznes.

13 października 2022