Raffaello ma nową platformę komunikacyjną
  • 1
  • 1
25.10.2022

Raffaello ma nową platformę komunikacyjną

Nowa platforma komunikacyjna marki należącej do Ferrero obejmie cały region CEE. W pierwszym spocie marka Raffaello skupiła się na wyrażaniu emocji na odległość.

Reklama ma oddawać charakter Raffaello – produktu, za pomocą którego można wyrazić to, co czujemy do drugiej osoby, w szczególności jeśli nie ma jej obok nas. Spot jest częścią szerszej strategii i nowego podejścia do marki z perspektywy umacniania jej pozycji na rynku i w świadomości konsumentów.

Autorem nowej platformy komunikacyjnej jest agencja Leo Burnett. Spot Raffaello został w całości wyprodukowany w Polsce. Za produkcję odpowiada Dynamo, dom mediowy iProspect. Reklamy będą emitowane m.in. w Polsce, Czechach, Rumunii, Bułgarii, Estonii oraz na Litwie, Łotwie i Węgrzech.

  • 1
Raffaello – emocje na odległość

Raffaello – emocje na odległość

25 października 2022