Ranking czatbotów – jak UX inspiruje producentów i zmienia rynek wirtualnych doradcówRanking czatbotów – jak UX inspiruje producentów i zmienia rynek wirtualnych doradcówRanking czatbotów – jak UX inspiruje producentów i zmienia rynek wirtualnych doradcówRanking czatbotów – jak UX inspiruje producentów i zmienia rynek wirtualnych doradców
Jak powinny rozwijać się czatboty? (fot. Pixabay)

Ranking czatbotów – jak UX inspiruje producentów i zmienia rynek wirtualnych doradców

Ranking czatbotów – jak UX inspiruje producentów i zmienia rynek wirtualnych doradców

Anna Schneider

-

UX team leader, researcher, Symetria

Anna Schneider

UX team leader, researcher, Symetria

Na co dzień zarządza zespołem projektantów i badaczy w agencji Symetria UX. Projekty prowadzi w duchu metodyki User Centered Design. Zainteresowana szczególnie zagadnieniami związanymi z procesami poznawczymi, komunikacją człowiek – komputer oraz nowoczesnymi formami komunikacji i obsługi klientów. Specjalizuje się w badaniach jakościowych m.in. testach użyteczności i indywidualnych wywiadach pogłębionych. Jest współautorką raportu „Chatboty w Polsce 2020”.

Jakub Nawrocki

-

UX team leader i UX research expert, Symetria UX

Jakub Nawrocki

UX team leader i UX research expert, Symetria UX

Ma ponad 12 lat doświadczenia w pracy badawczej i analitycznej. W Symetrii specjalizuje się w badaniach user experience, usability i customer experience. Zajmuje się projektowaniem złożonych procesów badawczych z wykorzystaniem różnorodnych metod i technik. Autor publikacji m.in. z zakresu metodyki badań, kształtowania trendów i edukacji. Trener certyfikowanych szkoleń UX-PM oraz UX Upgrade.

Badanie doświadczeń użytkowników aplikacji cyfrowych jest kluczowe, gdy firmy chcą rozwijać swój produkt. Choćby dlatego, że zmieniają się potrzeby klientów i to oni poniekąd zmuszają producentów do ciągłych aktualizacji produktów. Firma Symetria UX opracowała ranking czatbotów, zbudowany na podstawie testów realizowanych z użytkownikami i analizy eksperckiej. Jak wypadli w nim wirtualni asystenci dziewięciu popularnych e-sklepów?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja