„Odśwież chwile dobrą energią z Tic Tac” – kampania i loteria
  • 4
  • 4
24.10.2022

„Odśwież chwile dobrą energią z Tic Tac” – kampania i loteria

Kampania „Odśwież chwile dobrą energią z Tic Tac” to aktywacja konsumencka oparta na mechanizmie loterii. Akcję wspierają Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor, których można zobaczyć w czterech spotach wideo o relacjach i nadawaniu chwilom dobrej energii. Materiały dostępne są na platformach VOD oraz na YouTube.

Kampanii towarzyszy loteria, w której do wygrania są:

  • weekend w domku na drzewie;
  • pobyt w parku tropikalnym Suntago;
  • bilety na kabarety i koncerty.

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie loterii. Aktywacja trwa od 12 września do 20 listopada 2022 r. Wspierają ją też działania w telewizji.

Agencja Hand Made zajęła się:

  • przygotowaniem idei kreatywnej działań;
  • pełną produkcją video
  • zaprojektowaniem materiałów POS, ekspozycji sklepowych, strony WWW;
  • stworzeniem scenariuszy wideo i tag-onów promocyjnych;
  • realizacją sesji zdjęciowej;
  • kampanią w digitalu, w mediach społecznościowych;
  • całościową organizacją loterii.

Współpraca agencji z marką Tic Tac (Ferrero) trwa nieprzerwanie od 2018 r.

  • 4
Kampania i loteria Tic Tac

Kampania i loteria marki Tic Tac. Spoty z Joanną Koroniewską i Maciejem Dowborem

Kampania i loteria Tic Tac
Kampania i loteria Tic Tac
Kampania i loteria Tic Tac

23 października 2022

  • 1
  • 8
  • 0
  • 0
  • 0
23.10.2022

„Równie dobrze”. Kampania o równości w opiece rodzicielskiej

Centrum Praw Kobiet w kampanii „Równie dobrze” prezentuje odwrócony świat, aby obnażyć absurd stereotypów na temat ról rodzicielskich. Opieką nad dziećmi mogą się przecież zajmować mama i tata – razem. Każde z równie dobrym skutkiem. Ułatwią to nowe przepisy dotyczące urlopów rodzicielskich. Mają one wejść w Polsce w życie na początku 2023 r. za sprawą Dyrektywy Work-Life Balance.

21 października 2022