Marketing w trudnych czasach – weź udział w badaniu działów marketingu, komunikacji i PR
  • 0
  • 1
25.10.2022

Marketing w trudnych czasach – weź udział w badaniu działów marketingu, komunikacji i PR

Marketing przy Kawie wspólnie z Instytutem Badawczym IPC przeprowadza badanie na temat wpływu obecnej sytuacji społeczno-gospodarczej na pracę w działach marketingu, komunikacji, PR i innych w firmach funkcjonujących na polskim rynku.

Będziemy wdzięczni za udział w ankiecie. Pomoże to zbudować rzeczywisty obraz sytuacji pracowników działów marketingu, komunikacji, public relations.

Zapraszamy do udziału w ankiecie.

Anonimowa ankieta zawiera 10 pytań. Jej wypełnienie zajmuje średnio 8 minut. Na podstawie wyników badań powstanie raport „Marketing w trudnych czasach”, który będziemy prezentować już w listopadzie.

  • 1
Marketing w trudnych czasach – weź udział w badaniu działów marketingu, komunikacji i PR

Marketing w trudnych czasach – weź udział w badaniu działów marketingu, komunikacji i PR

25 października 2022

24 października 2022