Espresso

29 września 2022

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
29.09.2022 Materiał Partnera

Jak poznać klienta cyfrowej ery i umieć za nim nadążać? Dowiedz się na Salesforce Live Warsaw 2022

Salesforce, globalny lider rozwiązań do zarządzania relacjami z klientami (CRM) oraz ich automatyzacji, uruchomił rejestrację na wydarzenie Salesforce Live Warsaw 2022, które odbędzie się 13 października 2022 na PGE Stadionie Narodowym. To doskonała okazja do zapoznania się z najlepszymi praktykami sprzedaży online, poznania i wyprzedzania oczekiwań klientów ery mobilnej czy przekonania się na przykładach branżowych liderów jak skutecznie przekuwać potencjał nowych technologii automatyzujących sprzedaż i marketing w biznesowy sukces.

28 września 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
28.09.2022

Jak Polacy kupują online? Wyniki badania opinii

Odzież (65%), obuwie (52%) i kosmetyki (49%) to kategorie produktów najczęściej kupowane w sieci. Decyzje zakupowe podejmujemy, patrząc przede wszystkim na cenę produktów (77%), czas realizacji zamówienia (44%) i oferowane rodzaje dostaw (38%). Z zakupów online korzystamy kilka razy w miesiącu, a większość z nas jest zadowolona z jakości obsługi oferowanej sklepy internetowe (60%). Coraz częściej kupujemy też mobilnie (51%). Taki obraz e-commerce w Polsce pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia we współpracy z firmą Mokka (Revo Technologies).

27 września 2022

Poprzednie Następne