Kampania telewizyjna nowych ziaren kawy Prima
  • 1
  • 1
25.10.2022

Kampania telewizyjna nowych ziaren kawy Prima

Rozpoczęła się kampania marki Prima z portfolio firmy JDG. Kawa ziarnista Aroma ma przekonać konsumentów poszukujących świeżości. Kampania potrwa do końca roku.

Kawa ziarnista Prima jest dostępna w dwóch wariantach intensywności smakowej – pełnej i zbalansowanej Aroma Gold oraz bogatej i wyrazistej Aroma Intenso.

W kampanii wykorzystano spoty telewizyjne, kanały digital (YouTube, portale horyzontalne, aplikacje gazetkowe, rich media), social media (Facebook, Instagram, Pinterest), jak również materiały POS w sklepach stacjonarnych. Kampania potrwa do 31 grudnia br.

Działania mediowe realizuje agencja Havas Media. Kreację telewizyjną i digital przygotowała agencja BBDO, natomiast realizację spotu telewizyjnego powierzono studiu Bites i studiu Televisor.

  • 1
Kampania reklamowa Prima Jacob Douwe Egberts

Kampania telewizyjna nowych ziaren kawy Prima

24 października 2022

23 października 2022