„Miej z górki” – kampania pożyczki konsolidacyjnej Pekao SA
  • 3
  • 2
25.10.2022

„Miej z górki” – kampania pożyczki konsolidacyjnej Pekao SA

Wystartowała odświeżona kampania pożyczki konsolidacyjnej banku Pekao SA. Dotychczasowy bohater reklamy ponownie dostał szansę, by płacić raty w jednym banku. Nowością w kampanii jest lektorka, która po raz pierwszy pojawia się w komunikacji banku.

Bank Pekao SA przygotował również nową linię komunikacji wizualnej na bazie idei art brandingu, czyli promocji marki przez sztukę. Przez 40 lat materiały promocyjne dla banku przygotowywali twórcy związani z Polską Szkołą Plakatu, m.in. Waldemar Świerzy czy Wiktor Górka.

Plakatowe podejście stało się kluczem do stworzenia nowych kompozycji na druki reklamowe. Dlatego na witrynach, ulotkach i w przestrzeni internetowej pojawi się kolażowa postać rowerzysty i towarzyszące jej hasło „Miej z górki”.

Nowa linia graficzna w nowoczesny sposób nawiązuje do stylistyki banku sprzed lat. Jednocześnie odwołanie do plakatu, a przede wszystkim do twórczości Wojciecha Fangora sprawia, że Bank Pekao odchodzi od komunikacji, w której dominującym obrazem są zdjęcia stockowe.

Pożyczka konsolidacyjna w Banku Pekao jest przeznaczona na spłatę kredytów z innych instytucji finansowych.

Za strategię i koncept kreatywny kampanii odpowiada Saatchi & Saatchi. Odświeżoną kampanię oraz nową linię komunikacji wizualnej na bazie idei art brandingu przygotowała agencja Leo Burnett. Za działania digital odpowiada Sales & More. Social media realizuje Digital Kingdom. Filmy wyreżyserował Paweł Borowski, a zrealizował dom produkcyjny Dynamo. Autorem fotografii jest Łukasz Pęcak. Kampania telewizyjna potrwa do 18.12.2022 r.

  • 2
Pekao SA „Miej z górki”

Pekao SA „Miej z górki”

Pekao SA „Miej z górki”

25 października 2022

24 października 2022