Komunikacja z ludźmi w żałobie to nie okazja do marketingowych wodotrysków. Dlatego firmy z branży funeralnej starają się trafić do świadomości klientów znacznie wcześniej. O śmierci i pogrzebach można porozmawiać wtedy spokojnie i rzeczowo. Pojawia się także przestrzeń dla kreatywności, a nawet czarnego humoru.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Branża funeralna wydaje się jedną ze stabilniejszych branż. Trendy, potrzeby i technologie będą się zmieniać, ale ludzie zawsze będą umierać, a najbliżsi będą chcieli godnie ich pożegnać. Trudne emocje, które przeżywa rodzina zmarłego, nie ułatwiają jednak kontaktu z klientem. Wymagają taktu, dyskrecji i ostrożnego dobierania słów.
Żałoba nie jest zresztą jedynym problemem podmiotów świadczących usługi pogrzebowe itp.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.