Powstał mural T-Mobile, który promuje różnorodność i oczyszcza powietrze
  • 0
  • 1
9.12.2021

Powstał mural T-Mobile, który promuje różnorodność i oczyszcza powietrze

W centrum Warszawy T-Mobile odsłonił mural, który pomaga oczyszczać powietrze ze szkodliwych substancji. Przy okazji przypomina o tym, jak ważna jest różnorodność i zachęca zainteresowanych, by dołączyli do zespołu firmy.

Treść malowidła przypomina o tym, jak ważną rolę odgrywa różnorodność, nie tylko w miejscu pracy. Mural T-Mobile przedstawia pięć mocno różniących się od siebie osób, które łączy miłość do technologii. Ma to odzwierciedlać podejście firmy i jej stosunek do różnorodności.

Zgodnie z założeniami strategii T‑Mobile w 2040 r. chce całkowicie wyeliminować ślad węglowy z całego łańcucha dostaw. W bardziej lokalnym wymiarze operator inwestuje np. w stacje bazowe 5G zasilane energią słoneczną i wyposaża flotę firmową w pojazdy ekologiczne. Tym razem podczas tworzenia nowej kampanii wizerunkowej firma postawiła na walkę z zanieczyszczeniem powietrza.

Jesień i zima to czas, w którym jakość powietrza szczególnie daje się we znaki, zwłaszcza mieszkańcom większych miast. Zwiększony smog nie tylko widocznie unosi się nad miastem, ale też utrudnia oddychanie i wpływa na zdrowie mieszkańców. Dlatego na ścianie budynku przy ul. Chmielnej 98 przygotowano dla marki mural o powierzchni 237 mkw, wykonany farbami fotokatalitycznymi. Dzięki zawartości dwutlenku tytanu neutralizują one pod wpływem światła drobnoustroje i zanieczyszczenia, w tym groźne dla zdrowia tlenki siarki i azotu.

  • 1
mural T-Mobile

Mural T-Mobile oczyszcza powietrze i promuje różnorodność

8 grudnia 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
8.12.2021

Większość konsumentów deklaruje porzucenie marek, które nie działają na rzecz zapobiegania zmianom klimatycznym

Trzy na 5 osób deklaruje, że w ciągu najbliższego roku przestanie kupować produkty marek, które nie działają na rzecz zapobiegania zmianom klimatu. Globalne badanie „The Rise of Sustainable Media” Dentsu International i Microsoft Advertising analizuje postawy i zachowania konsumentów w zakresie zrównoważonego rozwoju, a także to, w jaki sposób mogą one na nowo zdefiniować działania biznesowe na rzecz klimatu oraz strategie wzrostu. Prawie połowa konsumentów przygotowuje się do zmiany marek i usług na bardziej ekologiczne. Trzy osoby na 10 są gotowe zapłacić więcej za bardziej ekologiczne alternatywy produktów i usług.