„Przejdźmy na Ty ponad przedziałami”. Tyskie rozpoczyna bożonarodzeniową kampanię i zapowiada przejazd świątecznego pociągu
  • 1
  • 2
3.11.2021

„Przejdźmy na Ty ponad przedziałami”. Tyskie rozpoczyna bożonarodzeniową kampanię i zapowiada przejazd świątecznego pociągu

Marka Tyskie startuje z kampanią świąteczną pod hasłem „Przejdźmy na Ty ponad przedziałami”. Jej głównym motywem jest świąteczny pociąg, który ruszy w trasę 4 grudnia i przejedzie przez wybrane polskie miasta.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51106 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

3 listopada 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.11.2021

„Kto ty jesteś?” – Fundacja „Pomoc Polakom na Wschodzie” promuje korzyści płynące z dwujęzyczności

Od 3 listopada można obejrzeć drugi spot trzeciej edycji kampanii „Kto ty jesteś?”. Premiera kolejnego filmu to kontynuacja działań zachęcających do nauki języka polskiego i promujących dwujęzyczność wśród Polonii i Polaków mieszkających za granicą. Tegoroczna akcja skierowana jest do rodaków z Litwy, Łotwy, Ukrainy, Mołdawii, Estonii, Rosji i Czech. Organizatorem kampanii jest Fundacja „Pomoc Polakom na Wschodzie”.

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
3.11.2021

18% Polaków spożywa obecnie alkohol częściej niż przed pandemią – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia

Niemal co piąty badany Polak przyznaje, że obecnie pije alkohol częściej niż jeszcze dwa lata temu. Połowa respondentów przynajmniej raz w tygodniu spożywa alkohol w domu. Odsetek osób wychodzących na drinka z taką częstotliwością jest czterokrotnie niższy – wynika z międzynarodowego badania, które zrealizowały niezależne agencje badawcze skupione w sieci IRiS. Polską część przeprowadziła agencja badawcza ARC Rynek i Opinia.