Tyski pociąg ponad przedziałami odwiedził Żywiec
  • 0
  • 1
8.12.2021

Tyski pociąg ponad przedziałami odwiedził Żywiec

Tyski pociąg odwiedził Żywiec, w którym znajduje się konkurencyjny browar. Na pokładzie pociągu znalazł się świąteczny prezent dla jednego z żywieckich pubów: beczka świeżo uwarzonego piwa. Z Żywca pociąg odjechał do Tychów. Odwiedziny Tyskiego w Żywcu to część świątecznej kampanii „Przejdźmy na ty ponad przedziałami”.

Marka Tyskie chce zainspirować Polaków pociągiem ponad przedziałami i odwiedziła miasto związane z jednym ze swoich konkurentów. Tyski pociąg z hasłem „Przejdźmy na ty” w niedzielne popołudnie 4 grudnia wjechał na peron w Żywcu.

Pociąg Tyskiego pojawił się w zeszłorocznej kampanii świątecznej marki i cieszył dużym zainteresowaniem konsumentów. W tym roku marka przeniosła go ze świata reklamy do rzeczywistości, tworząc przestrzeń do spotkań ponad podziałami. Pociąg odwiedził Warszawę, Tychy, Poznań i Żywiec. Przejść na ty w specjalnym wagonie barowym mogli zwycięzcy świątecznego konkursu marki.

  • Pomysł świątecznego pociągu w Żywcu: Gong
  • Nadzór akcji, komunikacja PR i w social media: Huta 19 im. Joachima Fersengelda
  • Przygotowanie pociągu oraz koordynacja trasy: The Production
  • Produkcja materiałów wizualnych z trasy: Houdini
  • 1
Tyski pociąg

Tyski pociąg w Żywcu

8 grudnia 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
8.12.2021

Większość konsumentów deklaruje porzucenie marek, które nie działają na rzecz zapobiegania zmianom klimatycznym

Trzy na 5 osób deklaruje, że w ciągu najbliższego roku przestanie kupować produkty marek, które nie działają na rzecz zapobiegania zmianom klimatu. Globalne badanie „The Rise of Sustainable Media” Dentsu International i Microsoft Advertising analizuje postawy i zachowania konsumentów w zakresie zrównoważonego rozwoju, a także to, w jaki sposób mogą one na nowo zdefiniować działania biznesowe na rzecz klimatu oraz strategie wzrostu. Prawie połowa konsumentów przygotowuje się do zmiany marek i usług na bardziej ekologiczne. Trzy osoby na 10 są gotowe zapłacić więcej za bardziej ekologiczne alternatywy produktów i usług.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.12.2021

Rok w wyszukiwarce Google – sport, wydarzenia w Polsce i na świecie oraz nietypowa serialowa gra

W tym roku internauci z całego świata emocjonowali się sportowymi wydarzeniami. Hasło Euro 2020 znalazło się na pierwszym miejscu polskiego zestawienia roku w wyszukiwarce Google. Na globalnej liście mistrzostwa Europy uplasowały się na piątym miejscu. Cały świat podbił serial „Squid Game” z Korei. Produkcja pokazująca grę o przetrwanie zagościła na listach haseł zyskujących na popularności na całym świecie – w Polsce zajęła szóste miejsce, na świecie dziewiąte. Nie zabrakło haseł i pytań związanych z pandemią Covid-19, szczególnie tych dotyczących szczepień. Polscy użytkownicy Internetu szukali również informacji o spisie powszechnym czy o wydarzeniach w Afganistanie. Polowali też na lody Ekipy.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.12.2021

Warunkowa zgoda na koncentrację Carrefour – Tesco

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wydał warunkową zgodę na nabycie przez Carrefour Polska powierzchni handlowej wykorzystywanej przez hipermarket Tesco w Bielanach Wrocławskich. Transakcja może dojść do skutku pod warunkiem zmniejszenia powierzchni innego sklepu Carrefoura mieszczącego się przy ul. Gen. Hallera 52 we Wrocławiu. Za sprawą zaproponowanego warunku zachowana zostanie konkurencja na rynku z korzyścią dla konsumentów.