Burger King zachęca do zakupu frytek w McDonald’s w szczytnym celu
  • 1
  • 1
8.12.2021

Burger King zachęca do zakupu frytek w McDonald’s w szczytnym celu

8 grudnia Burger King na swoim facebookowym profilu zamieścił post, w którym zachęca do kupienia frytek w konkurencyjnym McDonald’s. W ten sposób wspiera zbiórkę charytatywną prowadzoną przez sieć spod znaku złotych łuków.

Burger King zamieścił wpis o treści „Pomóżcie nam pomóc (11.12). W tę sobotę kup frytki z Maka”. Towarzyszy mu zdjęcie zamazanych frytek, jednak nietrudno odgadnąć, że chodzi o te od konkurencji.

W ten sposób sieć włącza się w akcję charytatywną rywala. McDonald’s przeznaczy część dochodu ze sprzedaży frytek 11 i 12 grudnia na rzecz funkcjonowania Domów Ronalda McDonalda. To miejsca, gdzie mogą przebywać rodzice chorych dzieci znajdujących się w szpitalach. Dzięki temu mogą wspierać je w czasie choroby. W Polsce istnieją dwa Domy Ronalda McDonalda – przy Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie oraz przy Dziecięcym Szpitalu Klinicznym UCK WUM w Warszawie.

  • 1
Burger King zachęca do zakupu frytek w McDonald’s

Burger King zachęca do zakupu frytek w McDonald’s

8 grudnia 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
8.12.2021

Większość konsumentów deklaruje porzucenie marek, które nie działają na rzecz zapobiegania zmianom klimatycznym

Trzy na 5 osób deklaruje, że w ciągu najbliższego roku przestanie kupować produkty marek, które nie działają na rzecz zapobiegania zmianom klimatu. Globalne badanie „The Rise of Sustainable Media” Dentsu International i Microsoft Advertising analizuje postawy i zachowania konsumentów w zakresie zrównoważonego rozwoju, a także to, w jaki sposób mogą one na nowo zdefiniować działania biznesowe na rzecz klimatu oraz strategie wzrostu. Prawie połowa konsumentów przygotowuje się do zmiany marek i usług na bardziej ekologiczne. Trzy osoby na 10 są gotowe zapłacić więcej za bardziej ekologiczne alternatywy produktów i usług.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.12.2021

Rok w wyszukiwarce Google – sport, wydarzenia w Polsce i na świecie oraz nietypowa serialowa gra

W tym roku internauci z całego świata emocjonowali się sportowymi wydarzeniami. Hasło Euro 2020 znalazło się na pierwszym miejscu polskiego zestawienia roku w wyszukiwarce Google. Na globalnej liście mistrzostwa Europy uplasowały się na piątym miejscu. Cały świat podbił serial „Squid Game” z Korei. Produkcja pokazująca grę o przetrwanie zagościła na listach haseł zyskujących na popularności na całym świecie – w Polsce zajęła szóste miejsce, na świecie dziewiąte. Nie zabrakło haseł i pytań związanych z pandemią Covid-19, szczególnie tych dotyczących szczepień. Polscy użytkownicy Internetu szukali również informacji o spisie powszechnym czy o wydarzeniach w Afganistanie. Polowali też na lody Ekipy.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.12.2021

Warunkowa zgoda na koncentrację Carrefour – Tesco

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wydał warunkową zgodę na nabycie przez Carrefour Polska powierzchni handlowej wykorzystywanej przez hipermarket Tesco w Bielanach Wrocławskich. Transakcja może dojść do skutku pod warunkiem zmniejszenia powierzchni innego sklepu Carrefoura mieszczącego się przy ul. Gen. Hallera 52 we Wrocławiu. Za sprawą zaproponowanego warunku zachowana zostanie konkurencja na rynku z korzyścią dla konsumentów.