Kukulska, Wellman, Sykut-Jeżyna w kampanii „Spełnione toasty” Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
  • 3
  • 1
8.12.2021

Kukulska, Wellman, Sykut-Jeżyna w kampanii „Spełnione toasty” Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego

Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego rozpoczął kampanię społeczną „Spełnione toasty”, dotyczącą szkodliwego wpływu nadmiernego spożywania alkoholu przez kobiety. Wzięły w niej udział Natalia Kukulska, Dorota Wellman i Paulina Sykut-Jeżyna.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54850 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 grudnia 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
8.12.2021

Większość konsumentów deklaruje porzucenie marek, które nie działają na rzecz zapobiegania zmianom klimatycznym

Trzy na 5 osób deklaruje, że w ciągu najbliższego roku przestanie kupować produkty marek, które nie działają na rzecz zapobiegania zmianom klimatu. Globalne badanie „The Rise of Sustainable Media” Dentsu International i Microsoft Advertising analizuje postawy i zachowania konsumentów w zakresie zrównoważonego rozwoju, a także to, w jaki sposób mogą one na nowo zdefiniować działania biznesowe na rzecz klimatu oraz strategie wzrostu. Prawie połowa konsumentów przygotowuje się do zmiany marek i usług na bardziej ekologiczne. Trzy osoby na 10 są gotowe zapłacić więcej za bardziej ekologiczne alternatywy produktów i usług.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.12.2021

2021 rok w wyszukiwarce Google – sport, wydarzenia w Polsce i na świecie oraz nietypowa serialowa gra

W tym roku internauci z całego świata emocjonowali się sportowymi wydarzeniami. Hasło Euro 2020 znalazło się na pierwszym miejscu polskiego zestawienia roku w wyszukiwarce Google. Na globalnej liście mistrzostwa Europy uplasowały się na piątym miejscu. Cały świat podbił serial „Squid Game” z Korei. Produkcja pokazująca grę o przetrwanie zagościła na listach haseł zyskujących na popularności na całym świecie – w Polsce zajęła szóste miejsce, na świecie dziewiąte. Nie zabrakło haseł i pytań związanych z pandemią Covid-19, szczególnie tych dotyczących szczepień. Polscy użytkownicy Internetu szukali również informacji o spisie powszechnym czy o wydarzeniach w Afganistanie. Polowali też na lody Ekipy.