Powstał Kodeks dobrych praktyk dla influencerów
  • 0
  • 1
13.12.2021

Powstał Kodeks dobrych praktyk dla influencerów

W polskich mediach społecznościowych mamy do czynienia z problemem scamu i kryptoreklamy w działaniach promocyjnych influencerów. Działalności twórców coraz mocniej przygląda się UOKiK, który wszczął już pierwsze postępowania wobec paru internetowych gwiazd. Do tej pory praktyki wyznaczał rynek, a nie jasne zasady. Właśnie powstał Kodeks dobrych praktyk dla influencerów, który wyznacza normy działalności reklamowej w social media.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51635 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 grudnia 2021

10 grudnia 2021