Czy brand purpose w dłuższej perspektywie sprowadzi na marki kłopoty? Najnowsze badania nie rozstrzygają sporuCzy brand purpose w dłuższej perspektywie sprowadzi na marki kłopoty? Najnowsze badania nie rozstrzygają sporuCzy brand purpose w dłuższej perspektywie sprowadzi na marki kłopoty? Najnowsze badania nie rozstrzygają sporuCzy brand purpose w dłuższej perspektywie sprowadzi na marki kłopoty? Najnowsze badania nie rozstrzygają sporu
Kup nasz produkt, bo pomagamy. Niebawem każda marka będzie mogła tak argumentować (fot. Pixabay)

Czy brand purpose w dłuższej perspektywie sprowadzi na marki kłopoty? Najnowsze badania nie rozstrzygają sporu

Czy brand purpose w dłuższej perspektywie sprowadzi na marki kłopoty? Najnowsze badania nie rozstrzygają sporu
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

W świecie marketingu dyskusje na temat narzędzi czy koncepcji zwykle dotyczą szczegółów. Jak często używać, w jakich kategoriach produktowych, jak duży powinien być budżet. W przypadku brand purpose jest inaczej. Pokazuje to rozbieżność poglądów Byrona Sharpa, dyrektora Ehrenberg-Bass Institute i Petera Fielda, specjalisty badającego efektywność marketingu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się