UOKiK skontroluje influencerów. Chodzi o oznaczanie reklam
  • 0
  • 1
29.09.2021

UOKiK skontroluje influencerów. Chodzi o oznaczanie reklam

UOKiK sprawdzi, czy reklamy zamieszczane przez influencerów w mediach społecznościowych są właściwie oznaczane. Urząd chce uporządkować rynek treści sponsorowanych, by internauci dostawali jasny przekaz, co jest reklamą, a co recenzją produktu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 września 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.09.2021

„IAB HowTo: Influencer vs marketing” – jak wyglądają kulisy działań z twórcami internetowymi?

„IAB HowTo: Influencer vs marketing” to kolejna odsłona cyklu konferencji organizowanych przez IAB Polska. Tym razem w całości poświęcona będzie kulisom działań opartych na współpracy z twórcami internetowymi. Podczas wydarzenia branżowi eksperci podzielą się know-how, przemyśleniami i rekomendacjami. Podpowiedzą też, jak podejść do tematu influencer marketingu w sposób przynoszący zamierzone efekty. Wydarzenie odbędzie się 28 października 2021 r. w formie online.