Espresso

1 grudnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.12.2021

Na co Polacy zwracają uwagę w czasie zakupów? Badanie GfK

Pandemia mocno wpłynęła na oczekiwania nabywców wobec marek. Konsumentom zależy dziś przede wszystkim na tym, aby produkty odpowiadały ich bieżącym potrzebom, wyróżniały się wysoką jakością i miały wyjątkowy charakter. Personalizacja oraz świadoma konsumpcja to także dwa trendy, które w mijającym roku wyraźnie cechowały zachowania konsumenckie. Takie są dane z najnowszego badania GfK „Consumer Life”.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.12.2021

Mikołaj sięga głębiej do kieszeni. W tym roku na Boże Narodzenie wydamy średnio 2129 zł – pokazuje badanie „Zakupy świąteczne 2021” Deloitte

To już drugie Boże Narodzenie w czasie pandemii. Jak pokazuje 24. edycja międzynarodowego badania „Zakupy świąteczne 2021” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte, Polacy w tym roku nie zamierzają oszczędzać. Na prezenty, żywność, podróże oraz spotkania z najbliższymi chcemy przeznaczyć średnio 2129 zł, czyli o 11 proc. więcej niż rok temu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.12.2021

Unia Europejska chce ograniczyć reklamy polityczne w Internecie i zakazać wykorzystywania niektórych danych osobowych do ich targetowania

Zaniepokojona nadużywaniem reklam politycznych do manipulowania wynikami wyborów Unia Europejska przedstawiła plany pomocy obywatelom w lepszym zrozumieniu, kiedy widzą takie reklamy w Internecie i kto jest za nie odpowiedzialny. Propozycja ma na celu zapewnienie uczciwych i przejrzystych wyników sondaży lub referendów. Zakazywałaby również kierowania politycznego i „technik wzmacniania” stosowanych w celu dotarcia do szerszego grona odbiorców, jeśli wykorzystują bez zgody obywatela wrażliwe dane osobowe, takie jak pochodzenie etniczne, przekonania religijne lub orientacja seksualna.

Poprzednie Następne