0 2 0 0 0 1.12.2021Marketing software house’ów pod lupą SoDAFirmy poszły w kierunku transformacji cyfrowej, ale nie każda poradziła sobie z tym tak samo w obszarze marketingu. Software house’y wyraźnie zwiększyły nacisk na media społecznościowe, content marketing, webinaria, podcasty i pay-per-click. Które z narzędzi marketingu sprawdziły się najlepiej? Tę kwestię postanowiła zbadać SoDA – Organizacja Pracodawców Usług IT.
1 1 0 0 0 1.12.2021Tomasz Karolak został twarzą świątecznej kampanii sieci KomputronikTwarzą świątecznej kampanii sieci sklepów Komputronik został Tomasz Karolak. Hasło promujące akcję brzmi: „To masz na Gwiazdkę!”.
1 1 0 0 0 1.12.2021Artur Rojek jako psychodeliczny guru w kampanii Off FestivaluOrganizatorzy 15. Off Festivalu zaprezentowali kampanię promującą przyszłoroczne wydarzenie w Dolinie Trzech Stawów w Katowicach. Artur Rojek – twórca i dyrektor artystyczny wydarzenia – występuje w niej w roli kaznodziei dziwaka. Hasło działań brzmi: „Przybywajcie!”.
3 2 0 0 0 1.12.2021„Każdemu może się…” – Warta rozpoczęła kampanię reklamową1 grudnia rozpoczęła się kampania reklamowa Grupy Warta. Działania pod hasłem „Każdemu może się...” prowadzone są w telewizji i Internecie. Spoty będą promować ubezpieczenia komunikacyjne, podkreślając jakość oferty oraz szeroką dostępność w różnych kanałach sprzedaży.
0 5 0 0 0 1.12.2021Klapki Kubota w imprezowej odsłonie w Biedronce2 grudnia w sklepach Biedronka pojawią się klapki marki Kubota w imprezowej odsłonie. Będzie je można kupić w cenie 34,99 zł za parę.
0 2 0 0 0 1.12.2021Publicis Groupe tworzy platformę Le Pont w Europie Środkowej i WschodniejPublicis Groupe utworzyło platformę Le Pont (z francuskiego most), działającą w modelu operacyjnym „Power of One”. Ma ona ułatwić globalnym i regionalnym klientom dostęp do usług i wiedzy, które są zgromadzone w trzech centrach kompetencyjnych na rynkach: polskim, węgierskim i czeskim.
0 1 0 0 0 1.12.2021Na co Polacy zwracają uwagę w czasie zakupów? Badanie GfKPandemia mocno wpłynęła na oczekiwania nabywców wobec marek. Konsumentom zależy dziś przede wszystkim na tym, aby produkty odpowiadały ich bieżącym potrzebom, wyróżniały się wysoką jakością i miały wyjątkowy charakter. Personalizacja oraz świadoma konsumpcja to także dwa trendy, które w mijającym roku wyraźnie cechowały zachowania konsumenckie. Takie są dane z najnowszego badania GfK „Consumer Life”.
0 1 0 0 0 1.12.20214F gratuluje Robertowi Lewandowskiemu na fasadzie wieżowca Warsaw SpireDrugie miejsce Roberta Lewandowskiego w plebiscycie „Złotej piłki” sprawia, że kapitan naszej reprezentacji w piłce nożnej stał się oficjalnie najlepszym polskim piłkarzem w historii. Marka 4F, której jest ambasadorem, uhonorowała sportowca świetlnymi gratulacjami na fasadzie warszawskiego wieżowca Warsaw Spire.
0 1 0 0 0 1.12.2021Mikołaj sięga głębiej do kieszeni. W tym roku na Boże Narodzenie wydamy średnio 2129 zł – pokazuje badanie „Zakupy świąteczne 2021” DeloitteTo już drugie Boże Narodzenie w czasie pandemii. Jak pokazuje 24. edycja międzynarodowego badania „Zakupy świąteczne 2021” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte, Polacy w tym roku nie zamierzają oszczędzać. Na prezenty, żywność, podróże oraz spotkania z najbliższymi chcemy przeznaczyć średnio 2129 zł, czyli o 11 proc. więcej niż rok temu.
0 1 0 0 0 1.12.2021Unia Europejska chce ograniczyć reklamy polityczne w Internecie i zakazać wykorzystywania niektórych danych osobowych do ich targetowaniaZaniepokojona nadużywaniem reklam politycznych do manipulowania wynikami wyborów Unia Europejska przedstawiła plany pomocy obywatelom w lepszym zrozumieniu, kiedy widzą takie reklamy w Internecie i kto jest za nie odpowiedzialny. Propozycja ma na celu zapewnienie uczciwych i przejrzystych wyników sondaży lub referendów. Zakazywałaby również kierowania politycznego i „technik wzmacniania” stosowanych w celu dotarcia do szerszego grona odbiorców, jeśli wykorzystują bez zgody obywatela wrażliwe dane osobowe, takie jak pochodzenie etniczne, przekonania religijne lub orientacja seksualna.