Marka piwa ułożyła ludzi w hamakach na linie między wieżowcami
  • 1
  • 5
13.12.2021

Marka piwa ułożyła ludzi w hamakach na linie między wieżowcami

Lokalna marka piwa Cerveza Patagonia zorganizowała wydarzenie „Mountain Intervention”. Na linie rozwieszonej 135 metrów nad ziemią między wieżowcami w Sao Paulo ułożyła ludzi w hamakach. Towarzyszyły temu komunikaty mające nakłonić widzów do przemyślenia życiowych priorytetów.

Akrobaci wynajęci przez markę balansowali na linie o długości 125 metrów i leżeli w zawieszonych na niej hamakach. Rozwiesili też bannery z komunikatami:

  • „Czy widzisz, jak ważna jest równowaga?”,
  • „Skyline to nie granica”,
  • „Jeśli wykres to jedyne, co widzisz, czas na widok gór”.

Południowoamerykańska marka Cerveza Patagonia należy do koncernu piwowarskiego AB InBev. Nazwa jest inspirowana górzystym regionem krainy geograficznej w południowej części kontynentu. Łańcuch górski znajduje się również w logo brandu. Góry w przekazie marki ukazywane są jako lek na niepokój wywołany szybkim tempem życia i przepracowaniem.

Patagonia Cerveza – marka piwa ułożyła ludzi w hamakach na linie między wieżowcami

Brazylijskie Sao Paulo to największe miasto Ameryki Południowej. Uznawane jest na kontynencie za stolicę pracoholizmu. Jego mieszkańcy najdłuższe urlopy biorą właśnie okolicy Bożego Narodzenia i Nowego Roku, które przypadają na środek tamtejszego lata.

Kampanię przygotowała agencja Beta Collective.

  • 4
Marka piwa ułożyła ludzi w hamakach na wysokości ponad stu metrów

Marka piwa ułożyła ludzi w hamakach na wysokości ponad stu metrów

Marka piwa ułożyła ludzi w hamakach na wysokości ponad stu metrów
Marka piwa ułożyła ludzi w hamakach na wysokości ponad stu metrów
Marka piwa ułożyła ludzi w hamakach na wysokości ponad stu metrów

 

 

10 grudnia 2021