Papierosy i e-papierosy jako „fejk friends” w kampanii Ministerstwa Zdrowia
  • 1
  • 3
7.07.2020

Papierosy i e-papierosy jako „fejk friends” w kampanii Ministerstwa Zdrowia

Trwa outdoorowy etap kampanii Ministerstwa Zdrowia „Stop fejk friends”. Działania mają budować modę na niepalenie wśród młodych Polaków.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49500 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

7 lipca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.07.2020

Trendy w światowym marketingu – wyniki międzynarodowego badania Salesforce z okresu pandemii

W którą stronę będzie ewoluował światowy marketing w wyniku pandemii? Szósta edycja corocznego międzynarodowego badania „Salesforce State of Marketing” wskazuje nasilenie trendów, które ujawniły się już w latach ubiegłych. Niezależnie od sytuacji makroekonomicznej klient musi być w centrum uwagi. Z powodu wirusa na jeszcze szybszy wzrost mogą liczyć: wirtualna rzeczywistość oraz technologie wykorzystujące sztuczną inteligencję. Niezmiennie w najwyższej cenie są też wszystkie kompetencje miękkie.