Palisz? Szybciej się zestarzejesz i stracisz urodę. Nałóg nie tylko drenuje ci kieszeń, ale i odbiera atrakcyjność. Dajesz mu się terroryzować. Może taka argumentacja w kampanii antynikotynowej podziała na amerykańskich nastolatków?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
11 lutego rozpoczęła się pierwsza antynikotynowa kampania Food and Drug Administration (FDA) skierowana do młodzieży. Ma kosztować 115 milionów dolarów i trwać co najmniej rok. Adresowana do 12–17-latków, będzie oddziaływać specyficznym rodzajem argumentacji. Odwoła się bardziej do lęku przed utratą fizycznej atrakcyjności niż do obawy przed skutkami zdrowotnymi, które niesie palenie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |