Oszpecenie gorsze niż choroba? - Marketing przy Kawie
Oszpecenie gorsze niż choroba?Oszpecenie gorsze niż choroba?Oszpecenie gorsze niż choroba?Oszpecenie gorsze niż choroba?
Nie pal, bo zbrzydniesz. Dla młodych to mocny argument (fot. Centers for Disease Control and Prevention )

Oszpecenie gorsze niż choroba?

Oszpecenie gorsze niż choroba?
Natalia Piórczyńska

Natalia Piórczyńska

-

Natalia Piórczyńska

Natalia Piórczyńska

Palisz? Szybciej się zestarzejesz i stracisz urodę. Nałóg nie tylko drenuje ci kieszeń, ale i odbiera atrakcyjność. Dajesz mu się terroryzować. Może taka argumentacja w kampanii antynikotynowej podziała na amerykańskich nastolatków?

11 lutego rozpoczęła się pierwsza antynikotynowa kampania Food and Drug Administration (FDA) skierowana do młodzieży. Ma kosztować 115 milionów dolarów i trwać co najmniej rok. Adresowana do 12–17-latków, będzie oddziaływać specyficznym rodzajem argumentacji. Odwoła się bardziej do lęku przed utratą fizycznej atrakcyjności niż do obawy przed skutkami zdrowotnymi, które niesie palenie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to