Już 25 kwietnia konferencja „Sales is the Queen”
  • 0
  • 1
12.04.2024

Już 25 kwietnia konferencja „Sales is the Queen”

Jakie narzędzia najlepiej optymalizują proces sprzedaży w cyfrowym świecie? Które taktyki growth hackingowe sprawdzą się niemal w każdym biznesie? Jak AI wpływa na procesy sprzedażowe? To tylko kilka pytań, które zostaną zadane już 25 kwietnia podczas II edycji konferencji „Sales is the Queen” w Bielsku-Białej.

Zawirowania ostatnich lat, wysoka inflacja czy niepewności rynkowe sprawiają, że przedsiębiorcy ciągle mierzą się z wyzwaniami związanymi z prowadzeniem i rozwijaniem biznesu. Kryzysowe czasy oraz wtargnięcie na rynek narzędzi opartych na algorytmy sztucznej inteligencji wymagają:

  • szybkich zmian w organizacjach,
  • zwinnego dostosowywania się do trendów rynkowych.

Jednym z kluczowych obszarów wymagających sprawnego działania są procesy sprzedażowe.

– Większość przedsiębiorców zapewne jest świadoma tego, że sprzedaż to najważniejszy obszar biznesowy generujący przychody. Zauważam jednak, że w wielu firmach proces prowadzący do pozyskania klienta nie jest zoptymalizowany. Sales is the Queen jest konferencją, która ma zmienić ten stan rzeczy. W czasie wydarzenia kładziemy nacisk na merytoryczne wystąpienia. Dzięki nim uczestnicy dowiedzą się o narzędziach i niestandardowych praktykach usprawniających proces pozyskania nowego klienta – mówi Wojciech Bachta, prezes Fundacji Startup Podbeskidzie, pomysłodawca wydarzenia.

Całodniowa konferencja to przede wszystkim:

  • dawka wiedzy o narzędziach i technologiach optymalizujących procesy sprzedażowe,
  • przestrzeń do dyskusji o trendach związanych ze sprzedażą.

W trakcie wydarzenia przewidziane są też:

  • blok o wpływie sztucznej inteligencji na procesy sprzedażowe,
  • sesja pitchingowa start-upów tworzących rozwiązania dla działów sprzedaży.

W gronie prelegentów znajdują się m.in.:

  • Anna Wojtala z Iteo,
  • Magdalena Andrejczuk z mBanku,
  • Michał Sola z Casbegu,
  • Piotr Szałaśny z Martes Sport,
  • Marek Tobolewski z Sales Manago.

– Gdy tworzyliśmy agendę tegorocznej edycji Sales is the Queen, zależało nam na zebraniu grona doświadczonych ekspertów, którzy podzielą się z publicznością swoją wiedzą i doświadczeniem. Poza tym ważne dla nas jest to, aby w trakcie konferencji był czas na nawiązanie nowych relacji biznesowych między uczestnikami i prelegentami. Do udziału w konferencji zapraszamy wszystkich, którzy chcą poznać tajniki sprzedaży oraz rozwijać swój biznes na bazie efektywnych procesów – dodaje Bachta.

Sales is the Queen odbędzie się 25 kwietnia w Bielskim Centrum Kultury im. Marii Koterbskiej w Bielsku-Białej

Organizatorami konferencji są Fundacja Startup Podbeskidzie oraz Silesian Startup Foundation. Wśród partnerów biznesowych wydarzenia znajdują się takie firmy, jak:

  • Sales Manago,
  • Brandly360,
  • inEwi,
  • Da Vinci Studio,
  • Kancelaria Prawna Sawaryn i Partnerzy,
  • agencja Heroes,
  • Grupa Digitree.

Wydarzenie ma akredytację DIMAQ. Oznacza to, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział.

Konferencja została objęta patronatem honorowym Marszałka województwa śląskiego Jakuba Chełstowskiego oraz Prezydenta Bielska-Białej Jarosława Klimaszewskiego.

Szczegóły konferencji i bilety są dostępne na stronie salesisqueen.pl.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 1
Konferencja „Sales is the Queen”

Konferencja „Sales is the Queen”

11 kwietnia 2024