Czy Robert Lewandowski popełnił błąd, podpisując umowę z marką rowerów? Eksperci od badania wizerunku oceniająCzy Robert Lewandowski popełnił błąd, podpisując umowę z marką rowerów? Eksperci od badania wizerunku oceniająCzy Robert Lewandowski popełnił błąd, podpisując umowę z marką rowerów? Eksperci od badania wizerunku oceniająCzy Robert Lewandowski popełnił błąd, podpisując umowę z marką rowerów? Eksperci od badania wizerunku oceniają
Robert Lewandowski i rower, a nie piłka?! (reklama marki Storm)

Czy Robert Lewandowski popełnił błąd, podpisując umowę z marką rowerów? Eksperci od badania wizerunku oceniają

Czy Robert Lewandowski popełnił błąd, podpisując umowę z marką rowerów? Eksperci od badania wizerunku oceniają
Redakcja

Redakcja

-

Robert Lewandowski i jego żona Anna zostali ambasadorami polskiej, stosunkowo mało znanej marki rowerów Storm. W internecie pojawiły się negatywne komentarze. Czy piłkarz rozmienia na drobne swój budowany przez lata wizerunek? Czy promuje zbyt wiele różnych kategorii produktowych? Jak ocenić współpracę z nową marką? O opinię poprosiliśmy szefów firm badawczych, które od lat monitorują wizerunek Lewandowskiego: Marcina Szczupaka z PSMM i Adama Pawlukiewicza z Pentagon Research.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja