Welovemedia rozszerza swoją ofertę o nowy produkt
  • 0
  • 2
11.04.2024 Materiał Partnera

Welovemedia rozszerza swoją ofertę o nowy produkt

Welovemedia, agencja digital specjalizująca się w e-mail marketingu, od kwietnia tego roku wprowadza do swojej oferty nowy produkt – rich media.

Welovemedia specjalizuje w usługach w zakresie planowania i realizacji kampanii mailingowych, display, native, push, SMS/MMS oraz innych narzędzi digitalowych dostosowanych do potrzeb klientów.

Paweł Lesiak, CEO WelovemediaKlienci na rynku coraz bardziej interesują się produktami digital, które nie tylko zapewniają efektywność, ale również wzmacniają wizerunek marki. W związku z tym w naszej strategii rozwoju postanowiliśmy wprowadzić rich media do naszej oferty – komentuje Paweł Lesiak, CEO Welovemedia. – Inwestycja w technologię jest dla nas priorytetem, dlatego stale rozwijamy nasz własny DMP i całą platformę dedykowaną mailingom. W każdej kampanii na rynku najważniejsza jest realizacja KPI klienta, ale nawet najbardziej efektywna kampania może nie osiągnąć zamierzonych celów bez odpowiedniego wsparcia wizerunkowego. Dlatego też rich media stanowią kolejny, ale nie jedyny nowy produkt wprowadzany przez nas w tym roku – dodaje.

Rich media to reklamy, które dzięki technologii HTML5 charakteryzują się zaawansowanymi mechanizmami oraz oferują użytkownikom Internetu wiele interesujących możliwości. Choć są obecne na rynku od kilku lat, ich popularność wśród reklamodawców stale rośnie. Użytkownik, wchodząc w interakcje z reklamą, może bowiem przesunąć elementy, zmienić jej wygląd, obejrzeć video czy nawet zagrać w mini-grę. Wszystkie te czynności wykonywane są na poziomie kreacji reklamowej.

Weronika Gładych, Welovemedia– Korzystając z Internetu, użytkownicy stale spotykają różne formy komunikatów reklamowych. Jeśli konkretna reklama ich zainteresuje, naturalnie zwiększa się prawdopodobieństwo interakcji z marką, co z kolei przekłada się na dłuższe zapamiętanie danego brandu. Można powiedzieć, że pomaga to budować postawy konsumenckie względem produktów. Dlatego skupiamy się na dokładnych pomiarach kreacji rich mediów, uwzględniając nie tylko liczbę odsłon i kliknięć, ale także zaangażowanie użytkownika w interakcję z reklamą (tzw. engagement rate) – dodaje Weronika Gładych, product & marketing manager w Welovemedia.

Rich media w ofercie Welovemedia sprzedawane będą w modelu rozliczeń CPM oraz CPC.

 

11 kwietnia 2024