Kampania wizerunkowa „Fajne radio RMF” z Dodą i zespołem The Kolors
  • 1
  • 2
14.04.2024

Kampania wizerunkowa „Fajne radio RMF” z Dodą i zespołem The Kolors

Twarzami kampanii wizerunkowej pod hasłem „Fajne radio RMF” są Doda, członkowie zespołu The Kolors oraz prezenterzy stacji. Częścią akcji jest też konkurs antenowy oraz event, w ramach którego stacja odwiedzi polskie miasta i miasteczka.

W spotach telewizyjnych i kreacjach internetowych zobaczyć będzie można:

  • Dodę, która od grudnia ubiegłego roku prowadzi w stacji autorski program „Dodaphone”,
  • włoski zespół The Kolors – autorów wielkiego hitu „Italodisco”, wykorzystanego w reklamie,
  • prezenterów radia: Olę Filipek, Mateusza Opyrchała, Mariusza Kałamagę, Jacka Tomkowicza, Przemysława Skowrona i Pawła Jawora.

Częścią akcji jest konkurs antenowy „#FajneRadioRMF”. W jego ramach słuchacze pokazują w relacjach wideo, jak bawią się przy RMF FM. Codziennie autor najoryginalniejszego filmu otrzyma 1 tys. zł.

W długi majowy weekend dwie ekipy prezenterów wyruszą kamperem w Polskę, by w ciągu sześciu dni odwiedzić słuchaczy w miastach i miasteczkach. Znani z porannego „Wstawaj, szkoda dnia” Jacek Tomkowicz, Przemysław Skowron i Tomasz Olbratowski wyjadą 30 kwietnia. Prowadzący popołudniową audycję „Lepsza połowa dnia” Mateusz Opyrchał i Ola Filipek rozpoczną podróż 3 maja. Po drodze radiowe ekipy zabierać będą do kampera gwiazdy, które spotkają się ze słuchaczami i towarzyszyć będą w momentach kulminacyjnych każdego dnia.

Kampania reklamowa obejmuje telewizję (stacje ogólnotematyczne i kanały tematyczne) oraz internet (wybrane portale internetowe, platformy VOD, media społecznościowe). Koncepcję kreatywną kampanii opracował dział promocji stacji, który zakupił media we współpracy z Mindshare Polska. Za produkcję spotów odpowiadał Best Regards Prdctn.

  • 2
Kampania wizerunkowa „Fajne radio RMF” z Dodą i zespołem The Kolors

Kampania wizerunkowa „Fajne radio RMF” z Dodą i zespołem The Kolors

12 kwietnia 2024

11 kwietnia 2024