Marki Unilevera oficjalnym sponsorem UEFA Euro 2024
  • 0
  • 1
7.12.2023

Marki Unilevera oficjalnym sponsorem UEFA Euro 2024

Działalność sponsorska z kluczowymi partnerami detalicznymi Unilevera obejmie akcje promocyjne, w których będzie można wygrać bilety na turniej UEFA Euro 2024, a także specjalne atrakcje dla fanów piłki nożnej. Przewiduje się, że zawody przyciągną przed ekrany telewizorów oraz na trybuny piłkarskich boisk około 5 mld ludzi na całym świecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54560 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 grudnia 2023

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2023

Rośnie zadowolenie Polaków z obsługi klienta, ale ciągle jest sporo do poprawy – badanie SW Research

Obsługa klienta w Polsce w ciągu ostatnich trzech lat zauważalnie się poprawiła zdaniem 40% Polaków. Najbardziej jesteśmy zadowoleni z pracy działów obsługi w handlu (tradycyjnym i e-commerce), a zaraz potem w bankach oraz firmach ubezpieczeniowych. Nieco gorzej wypadają operatorzy telekomunikacyjni i dostawcy internetu. Najgorzej ocenianą branżą są podróże i turystyka. Tak wynika z czwartej edycji badania Armatis Customer Experience Index, przeprowadzonego przez SW Research.