- 0
- 2
7 tys. tajemniczych wózków w hipermarketach Auchan – nietypowa promocja retailera
8 marca Auchan przeprowadził pilotaż akcji „Tajemniczy wózek”. Obecnie retailer rozszerza skalę działania na całą Polskę. 7 tys. koszyków niespodzianek o zróżnicowanej wartości pojawi się w piątek 12 kwietnia we wszystkich 70 hipermarketach sieci.
Każdy z koszyków będzie zawierał wybór różnorodnych artykułów przemysłowych, za które klienci zapłacą 1/3 ich ceny. Akcja zaplanowana jest od godziny 13:00 do wyczerpania zapasów. Pilotaż akcji „Tajemniczy wózek” miał miejsce 8 marca w hipermarkecie Auchan w Płocku. Przygotowano wówczas 100 wózków, które zawierały łącznie ponad 1000 produktów.
– Akcja spotkała się z olbrzymim zainteresowaniem konsumentów. Wszystkie wózki zostały sprzedane w rekordowym czasie 40 minut! Co ciekawe, najszybciej sprzedały się wózki o najwyższej wartości. Po tak dobrym przyjęciu tej inicjatywy zdecydowaliśmy się na rozszerzenie akcji na całą Polskę – komentuje Frederic Valet, dyrektor marketingu w Auchan Retail Polska.
Ogólnopolska akcja Auchan rozpocznie się 12 kwietnia o godzinie 13:00
W centralnej alei każdego z 70 hipermarketów sieci zostaną umieszczone „tajemnicze wózki”. Znajdą się w nich różnorodne artykuły przemysłowe, takie jak:
- produkty małego AGD,
- dekoracje i tekstylia domowe,
- artykuły ogrodnicze,
- zabawki,
- sprzęt sportowy,
- produkty do majsterkowania itp.
Zawartość wózków jest nieznana klientom, a ich wartość wynosi odpowiednio 300 zł, 400 zł i 500 zł. Każdy z nich można kupić z rabatem co najmniej 66%.
Akcja wejdzie na stałe do kalendarza działań promocyjnych Auchan Polska. O kolejnych jej edycjach sieć będzie na bieżąco informować w materiałach promocyjnych i reklamach.
Działaniom towarzyszy kampania promocyjna uwzględniająca komunikację digital, współpracę z influencerami oraz reklamy radiowe.
- 2