0 2 0 0 0 26.04.2019Fearless Girl w Polsce. Replika nowojorskiej rzeźby „Nieustraszonej dziewczyny” pojawi się w Warszawie23 maja w Warszawie odbędzie się VI Ogólnopolski Dzień Różnorodności organizowany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Z tej okazji po raz pierwszy Polskę odwiedzi replika rzeźby Fearless Girl stojącej na Manhattanie, naprzeciw słynnego byka z Wall Street.
1 0 0 0 2 26.04.2019Hasbro w reklamie wyjaśnia, dlaczego chłopcy powinni się bawić lalkamiMarka zabawek Hasbro rozpoczęła w Brazylii kampanię „We All Can Take Care”. Przekonuje w niej, że chłopcy nie tylko mogą, ale wręcz powinni bawić się lalkami. Wyjaśnia to w 60-sekundowym spocie.
0 4 0 0 0 26.04.2019Znamy zwycięzców konkursu Young Creatives Cannes 201924 kwietnia ogłoszono zwycięzców Young Creatives Cannes 2019. Konkurs skierowany był do młodych pracowników branży kreatywnej i marketingowej.
0 1 0 0 0 26.04.2019Beko sponsorem mistrzostw Europy w „League of Legends”Marka Beko została oficjalnym partnerem i sponsorem mistrzostw Europy w grze „League of Legends”. Poprzez nową współpracę producent urządzeń gospodarstwa domowego chce przedstawić swoją inicjatywę „Jedz jak mistrz” szerszej publiczności, łącząc e-sport ze społeczną odpowiedzialnością.
0 3 0 0 0 26.04.2019Opi’s – marka dla niemowląt uzależnionych od narkotykówWedług statystyk co 15 minut na świecie rodzi się dziecko uzależnione od narkotyków. Ten przerażający fakt stał się punktem wyjścia kampanii organizacji Urgent Love Initiative. W jej ramach powstały produkty dla noworodków i niemowląt symbolizujące uzależnienie.
0 0 0 0 0 26.04.2019„Reklamacje i zwroty” – poradnik Izby Gospodarki ElektronicznejWłaściwa reakcja marki na reklamację sprawi, że pozostanę jej klientem, a nawet zwiększę zakupy. Tak zadeklarowało 67% konsumentów w badaniu Mobile Institute*. Co piąty badany podzieli się też pozytywną opinią o marce, a także informacją o tym, w jaki sposób rozwiązano jego problem. Sprawne rozpatrywanie reklamacji jest uznawane za standard. Jak powinno to wyglądać? Podpowiedź znaleźć można w poradniku Izby Gospodarki Elektronicznej.
0 1 0 0 0 26.04.2019„Let’s Redd’s” – wystartowała nowa platforma komunikacyjna markiRedd’s (Kompania Piwowarska) uruchomił nową platformę komunikacyjną. W spocie marka piwa smakowego prezentuje różne kobiety i różne sposoby czerpania radości z życia.
0 2 0 0 0 26.04.2019Stuu, Veronica Bielik i Wojciech Szaniawski tworzą agencję influencer marketinguPolscy influencerzy – Stuart Burton i Veronica Bielik – razem z Wojciechem Szaniawskim, właścicielem kilku agencji marketingowych, utworzyli Spotlight Agency. Firma zajmie się managementem najpopularniejszych twórców internetowych i artystów oraz kreacją kampanii marketingowych.
0 1 0 0 0 25.04.2019CCC ogłasza „Bitwę na style”Sklepy z obuwiem CCC rozpoczęły kampanię społecznościową „Bitwa na style”. Zaproszono do niej 14 lifestyle’owych influencerek. Marka deklaruje, że kryteria ich doboru to treści wysokiej jakości, wyróżniająca się osobowość oraz podejście do życia spójne z motto brandu – „Idę po więcej”.
3 1 0 0 0 25.04.2019Szymon Majewski jako ogrodnik promuje abonament w PlusiePlus wprowadził do oferty nowy abonament z trzema usługami premium: HBO Go, Liga Mistrzów UEFA w Ipli lub Tidal. W spotach Szymon Majewski wciela się w ogrodnika.