„Wcale tak bardzo się nie różnimy, prawda?”. Niepełnosprawni w filmie Santander Banku Polska - Marketing przy Kawie
„Wcale tak bardzo się nie różnimy, prawda?”. Niepełnosprawni w filmie Santander Banku Polska
  • 1
  • 0
29.05.2019

„Wcale tak bardzo się nie różnimy, prawda?”. Niepełnosprawni w filmie Santander Banku Polska

Blisko 5 mln* Polaków doświadcza niepełnosprawności. Co 6–8. osoba mijana na ulicy ma dostrzegalną lub (częściej) niewidoczną niepełnosprawność. Jakie są ich potrzeby? Jakie mają oczekiwania jako pracownicy, klienci? Santander Bank Polska realizuje kampanię pod hasłem „Wcale tak bardzo się nie różnimy, prawda?”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55925 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

29 maja 2019