Jak przyciągnąć kibiców na stadiony? Trzeba zacząć od dobrej segmentacji. Wyznawcy, Wtajemniczeni, CzerpiącyJak przyciągnąć kibiców na stadiony? Trzeba zacząć od dobrej segmentacji. Wyznawcy, Wtajemniczeni, CzerpiącyJak przyciągnąć kibiców na stadiony? Trzeba zacząć od dobrej segmentacji. Wyznawcy, Wtajemniczeni, CzerpiącyJak przyciągnąć kibiców na stadiony? Trzeba zacząć od dobrej segmentacji. Wyznawcy, Wtajemniczeni, Czerpiący
Telewizja płaci, dopóki jest widowisko. Widowisko zapewniają kibice (fot. Pixabay)

Jak przyciągnąć kibiców na stadiony? Trzeba zacząć od dobrej segmentacji. Wyznawcy, Wtajemniczeni, Czerpiący

Jak przyciągnąć kibiców na stadiony? Trzeba zacząć od dobrej segmentacji. Wyznawcy, Wtajemniczeni, Czerpiący
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Jak przyciągnąć kibiców na stadion? Na wyczekiwanych przez cztery lata mistrzostwach świata w Rosji tego problemu nie będzie. Na co dzień i regularnie jest inaczej. Mało komu ta sztuka w pełni się udaje, bo kluczem do sukcesu wcale nie są najbardziej lojalni kibice.

Kilka dni temu firma doradcza Deloitte ogłosiła kolejny „Annual Review of Football Finance”. Raport pokazał, że prawdziwe pieniądze ligi piłkarskie zarabiają na sprzedaży praw do transmisji telewizyjnych.

W sezonie 2016/2017 przychody europejskiego rynku futbolowego osiągnęły rekordową wysokość 25,5 mld euro. Zdecydowanym liderem jest angielska Premier League.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się