Brand dla jajBrand dla jajBrand dla jajBrand dla jaj
Jaja od kur, ktore chodzą, gdzie chcą (fot. kadr ze spotu Kurki Wolnej)

Brand dla jaj

Brand dla jaj
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Kurka Wolna ma być pierwszą silną marką jajek na polskim rynku. Łatwo nie będzie, bo dotychczas, kupując jajka, kierowaliśmy się głównie ceną. Dlaczego budowanie brandów produktów podstawowych jest tak trudne?

Agencja Havas Worldwide – twórca brandu Kurka Wolna i jego kampanii – zapowiedziała, że będzie to pierwsza prawdziwa marka jajek na polskim rynku. I pierwsza wykorzystująca brand hero w komunikacji takiego produktu.

Jedna z odsłon kreacji reklamy online

W spocie utrzymanym w konwencji filmów przyrodniczych swobodnie chodząca kura przeciwstawiona jest aligatorowi, który na lądzie porusza się dość niezgrabnie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się