Gerard Piqué odwiedza dzieci w szkole w ramach kampanii Beko „Jedz jak mistrz”
  • 1
  • 3
29.05.2019

Gerard Piqué odwiedza dzieci w szkole w ramach kampanii Beko „Jedz jak mistrz”

Według badania* 80% dzieci jadłoby zdrowe jedzenie, gdyby wiedziało, że tak odżywiają się ich idole. W związku z tym marka sprzętu AGD Beko opublikowała film, w którym Gerard Piqué, ambasador akcji „Jedz jak mistrz”, odwiedza dzieci w szkole i zachęca je do zdrowego odżywiania.

Badanie pokazuje też, że najmłodsi nie lubią zdrowej żywności. 80% dzieci stwierdziło jednak, że do zdrowego odżywiania może je namówić ich idol, bohater, wzór do naśladowania. W związku z tym piłkarz Gerard Piqué odwiedził szkoły i zachęcał do zdrowego odżywiania.

Polskie dzieci wiedzą o wiele więcej na temat piłki nożnej niż na temat zdrowego odżywiania. Tylko jedno na pięć wie, ile powinno codziennie jeść warzyw i owoców. Za to 70% wie dokładnie, ilu zawodników liczy drużyna piłkarska.

Badania w Polsce ukazały jeszcze jeden problem. 78% polskich matek wyznaje, że nie ma wsparcia ze strony profesjonalistów w zakresie zdrowego odżywiania dzieci. Beko poprzez kampanię chce to zmienić. Akcja „Jedz jak mistrz” ma dostarczać rodzicom wsparcia w zakresie zdrowego żywienia dzieci, a dzięki piłkarzom FCB przekonuje najmłodszych, że warto jeść to, co ich mistrzowie.

*W kwietniu marka Beko we współpracy z FC Barceloną, Barca Foundation i UNICEF przeprowadziła ankietę wśród 13 500 dzieci w wieku 6–10 lat w 18 krajach.

  • 3

29 maja 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.05.2019

Małe i średnie firmy chcą inwestować w relacje i sztuczną inteligencję. Badanie Salesforce

W 2019 r. dla firm z sektora MSP najważniejsze jest wzbudzenie zaufania w otoczeniu rynkowym. Według przedsiębiorców, aby utrzymać konkurencyjność lub zapewnić wzrost, niezbędne są inwestycje w rozwiązania oraz technologie wspomagające działania rynkowe: sprzedaż, marketing i obsługę klienta. Nakłady na te cele w ciągu trzech lat mają wzrosnąć kilkakrotnie – wynika z raportu Salesforce: „Small and Medium Business Trends”.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.05.2019

PZU obiecuje bezpłatne ubezpieczenie dla dzieci w czasie wakacji. Ceną będą dane rodziców

27 maja ruszyła kampania „Wakacje z PZU. Bezpieczne dziecko”. Jej grupą docelową są rodzice. Jak przekonuje firma, w ramach akcji można bezpłatnie ubezpieczyć dziecko od następstw nieszczęśliwych wypadków do końca wakacji szkolnych. Warunkiem jest wyrażenie przez rodziców zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych, w tym m.in. udostępnianie ich podmiotom z Grupy PZU.