Gerard Piqué odwiedza dzieci w szkole w ramach kampanii Beko „Jedz jak mistrz”
  • 1
  • 3
29.05.2019

Gerard Piqué odwiedza dzieci w szkole w ramach kampanii Beko „Jedz jak mistrz”

Według badania* 80% dzieci jadłoby zdrowe jedzenie, gdyby wiedziało, że tak odżywiają się ich idole. W związku z tym marka sprzętu AGD Beko opublikowała film, w którym Gerard Piqué, ambasador akcji „Jedz jak mistrz”, odwiedza dzieci w szkole i zachęca je do zdrowego odżywiania.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46705 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

29 maja 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.05.2019

Małe i średnie firmy chcą inwestować w relacje i sztuczną inteligencję. Badanie Salesforce

W 2019 r. dla firm z sektora MSP najważniejsze jest wzbudzenie zaufania w otoczeniu rynkowym. Według przedsiębiorców, aby utrzymać konkurencyjność lub zapewnić wzrost, niezbędne są inwestycje w rozwiązania oraz technologie wspomagające działania rynkowe: sprzedaż, marketing i obsługę klienta. Nakłady na te cele w ciągu trzech lat mają wzrosnąć kilkakrotnie – wynika z raportu Salesforce: „Small and Medium Business Trends”.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.05.2019

PZU obiecuje bezpłatne ubezpieczenie dla dzieci w czasie wakacji. Ceną będą dane rodziców

27 maja ruszyła kampania „Wakacje z PZU. Bezpieczne dziecko”. Jej grupą docelową są rodzice. Jak przekonuje firma, w ramach akcji można bezpłatnie ubezpieczyć dziecko od następstw nieszczęśliwych wypadków do końca wakacji szkolnych. Warunkiem jest wyrażenie przez rodziców zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych, w tym m.in. udostępnianie ich podmiotom z Grupy PZU.