1 3 0 0 0 31.05.2019„Dzieci w sieci multiscreen” – na jakich urządzeniach i co robią dzieciSmartfony są już obecne w 96% polskich gospodarstw domowych, w których mieszkają dzieci. Z urządzeń tych korzysta 73% dzieci w wieku 3–12 lat. Spada popularność telewizji. Dzieci znacznie więcej czasu przeznaczają w sumie na gaming i video w sieci. Takie wyniki przynosi najnowsza edycja badania „Dzieci w sieci multiscreen”, zrealizowanego na zlecenie MediaFarm przez Zymetrię.
1 1 0 0 0 31.05.2019„Bajo Bongo” w kampanii marki Zbyszko „Dzielmy się radością!”25 maja wystartowała kampania reklamowa marki napojów Zbyszko 3 Owoce. Jej hasło to „Dzielmy się radością”.
0 8 0 0 0 31.05.2019„Dopalacze to nie bajka” – dziecięce wierszyki w poznańskiej kampanii społecznej„Na górze róże, na dole trup. Do ceny dopów wliczą Ci grób” – to jeden z wierszyków, które można przeczytać na plakatach w Poznaniu. Ruszyła tam druga edycja kampanii „Dopalacze to nie bajka”. Na ulice wyjdą streetworkerzy, którzy będą uczulać młodych ludzi na zagrożenia związane ze środkami psychoaktywnymi.
1 2 0 0 0 31.05.2019Product placement The North Face na Wikipedii uznany za nieetyczną akcjęMarka The North Face i agencja reklamowa Leo Burnett Tailor Made podmieniły zdjęcia w hasłach na Wikipedii dotyczących popularnych turystycznych miejsc. Na nowych fotografiach widoczni byli modele w ubraniach outdoorowego brandu. Kampania spotkała się z krytyką.
0 1 0 0 0 31.05.2019Bank Millennium kupił EurobankPo uzyskaniu wymaganych zgód KNF i UOKiK Bank Millennium sfinalizował transakcję kupna 99,8% akcji Eurobanku za cenę 1 833 mln zł. Efektem jest zmiana właścicielska. Po zakończeniu kolejnych etapów połączenia powstanie jedna instytucja pod marką Bank Millennium.
1 1 0 0 0 31.05.2019Huawei wystartował z kampanią reklamującą fotograficzny smartfon P30 LiteRuszyła ogólnopolska kampania reklamowa najmłodszego modelu z serii P30 – Huawei P30 Lite. Działania prowadzone są m.in. w telewizji. Są kierowane do konsumentów, którzy poszukują urządzenia z dobrym aparatem fotograficznym w przystępnej cenie.
0 1 0 0 0 31.05.2019„Tygodnik Podhalański” oferuje reklamę za złotówkę tym, którzy usuną billboardy zasłaniające Tatry„Tygodnik Podhalański” zainicjował akcję „Odsłaniamy Tatry”. W jej ramach zaoferuje reklamę na łamach gazety za symboliczną złotówkę. Warunek: trzeba usunąć swoją reklamę z nośnika ustawionego przy drodze.
0 0 0 0 0 31.05.2019Wyniki badania Marka Godna ZaufaniaZnane są wyniki badania w branży B2B Marka Godna Zaufania. Przeprowadził je po raz czwarty instytut badawczy Kantar Polska na zlecenie redakcji „My Company Polska”. Wyniki zostały opublikowane w czerwcowym numerze tego miesięcznika biznesowego.
0 1 0 0 0 31.05.2019Prawie 40 mln zł kary dla Polkomtela za automatycznie aktywowane usługiPolkomtel bezprawnie pobierał opłaty wykraczające poza kwotę abonamentu za dziewięć automatycznie aktywowanych usług, np. Czasoumilacz czy serwis wyświetlacza. Operator sieci Plus nie miał wyraźnej zgody abonentów na takie płatności. W sumie kara nałożona przez UOKiK wyniosła 39,4 mln zł.
0 1 0 0 0 30.05.2019Havas Village – globalna strategia Grupy HavasZ początkiem maja Havas Media Group oraz Havas Creative Group zmieniły siedzibę. Obecnie mieszczą się w biurowcu Moje Miejsce w Warszawie. Przeprowadzka jest związana z procesem integracji kompetencji firmy w ramach strategii Havas Village.