Nowa lukratywna przestrzeń dla sponsorów piłkarskich? FiFA rozważa reklamy w przerwach VAR
  • 0
  • 0
12.05.2019

Nowa lukratywna przestrzeń dla sponsorów piłkarskich? FiFA rozważa reklamy w przerwach VAR

Międzynarodowa Federacja Piłki Nożnej (FIFA) rozważa reklamy w trakcie meczów piłkarskich. Chodzi o przerwy na wideoweryfikację spornych sytuacji, czyli tzw. VAR. Według szacunków sponsorzy mogą zapłacić za reklamy w tych przerwach na dużych imprezach jak mistrzostwa świata nawet między 50 a 100 mln funtów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46545 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

10 maja 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
10.05.2019

PSPR zgłasza do Rady Etyki PR sprawę informacji podanych w książce „Delfin. Mateusz Morawiecki”

Władze Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wyraziły zaniepokojenie informacjami zamieszczonymi w wydaniu „Super Expressu” z 10 maja na temat książki Piotra Gajdzińskiego. Według dziennikarzy autor opisuje w niej szczegóły z życia prywatnego swojego przełożonego, Mateusza Morawieckiego. PSPR zwróciło się o wydanie opinii w sprawie złamania Kodeksu etyki PSPR.