Drewnochron z kampanią „Chrońmy wiedzę na lata”
  • 1
  • 2
30.05.2019

Drewnochron z kampanią „Chrońmy wiedzę na lata”

Ruszyła akcja promująca markę Drewnochron (PPG Deco Polska), producenta środków do ochrony i dekoracji drewna. Koncept kampanii nawiązuje do emocji związanych z rodzinnymi relacjami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47248 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

30 maja 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
30.05.2019

Rekordowy wzrost. Rynek europejskiej piłki nożnej wart ponad 28 mld euro. Badania Deloitte

W sezonie 2017/2018 przychody europejskiego rynku futbolowego po raz kolejny pobiły rekord. Wyniosły 28,4 mld euro. Na jego dobrą kondycję wpłynęły przede wszystkim wyniki europejskich lig z tzw. wielkiej piątki (Bundesliga, La Liga, Ligue 1, Premier League i Serie A). Szczególne znaczenie miała angielska liga, która umocniła się na pozycji lidera pod względem osiąganych przychodów. To główne wnioski 28. edycji „Annual Review of Football Finance” firmy Deloitte.

29 maja 2019