0 0 0 0 0 25.02.2019PayU wybrał Cube GroupPayU współpracuje z Cube Group. Agencja odpowiada za działania w Internecie promujące system płatności online wśród klientów biznesowych.
2 0 0 0 0 22.02.2019Belgijski operator z nową wersją utworu „Freestyler” z 1999 r.Belgijski operator telewizji kablowej Telenet przygotował nową wersję hitu lat 90. XX w. W kanale marki na YouTube pojawił się „Freestyler 2019”.
0 2 0 0 3 22.02.2019New Balance uruchomił pub, w którym można płacić przebiegniętymi kilometramiMarka obuwia New Balance uruchomiła The Runaway Pub. Jest to lokal, w którym walutą są przebiegnięte kilometry.
0 1 0 0 0 22.02.2019AT&T, Nestle i Epic Games wycofują reklamy z YouTubeAT&T, Nestle i Epic Games – twórca gry „Fortnite” – to firmy, które wycofały swoje reklamy z YouTube. To efekt afery związanej z tym, że w komentarzach pod filmami pojawiły się pedofilskie wpisy.
0 0 0 0 0 22.02.2019RTB House otwiera Creatives LabFirma RTB House otwiera Creatives Lab. Jednostka skupi się na rozwoju dynamicznych kreacji, zwiększeniu ich efektywności oraz rozszerzeniu wachlarza dostępnych formatów, które mają lepiej odpowiadać na potrzeby brandingowe klientów.
2 0 0 0 0 22.02.2019Biedronka reklamuje pieluchomajtki DadaBiedronka wprowadza do oferty pieluchomajtki Dada Extra Soft Pantsy. Towarzyszy temu kampania reklamowa promująca produkt jako alternatywę dla pieluszek.
0 1 0 0 0 22.02.2019Kto walczył o portfele zakochanych? Cross-mediowa analiza walentynkowych kampanii na przykładzie biżuteriiWalentynki to coraz popularniejsze święto, które jest dla zakochanych kolejną okazją w roku do obdarowania się prezentami, np. biżuterią. Czy popularność Dnia Zakochanych jest już na tyle duża, że przełożyła się na aktywność reklamową w branży jubilerskiej? Firma Gemius, korzystając z narzędzia GemiusAdReal, sprawdziła, kto postawił na telewizję, a kto na Internet.
0 4 0 0 4 22.02.201977 proc. konsumentów woli kupować produkty marek, z którymi łączą ich wspólne wartości. Badanie „Meaningful Brands 2019”82 proc. marek na polskim rynku mogłoby zniknąć i nikt nie zwróciłby na to uwagi – pokazuje badanie „Meaningful Brands 2019” Havas Group. To nie tylko najwyższy odsetek w całej historii badania, ale także bardzo duży, bo blisko 10-proc. wzrost w stosunku do poprzedniej fali z 2017 r. Globalnie odsetek ten wzrósł o 3 p.p. i obecnie wynosi 77 proc.
0 0 0 0 0 22.02.2019Marka Bell obsługiwana komunikacyjnie przez Dentsu Aegis Network PolskaProducent kosmetyków kolorowych Bell wybrał do obsługi komunikacyjnej Carat, Isobar oraz DDS. Marka postawiła na grupę komunikacyjną Dentsu Aegis Network Polska ze względu na odpowiedni dobór strategii komunikacyjnej oraz kompleksowość przedstawianej oferty.
0 1 0 0 0 21.02.2019Strefa Studenta – konkurs na projekt, który może otworzyć drzwi do branży opakowańBranża opakowań ciągle szuka nowego spojrzenia. Chce zaskakiwać konsumentów, zachęcać ich do zakupu produktu. Z pomocą przychodzi tu świeży punkt widzenia i otwartość na nietypowe koncepcje. W tej kwestii prym wiodą szczególnie młodzi twórcy. To właśnie dla nich stworzony został konkurs projektów opakowań Strefa Studenta na Targach Packaging Innovations.