Mr. Ziggi – Zygmunt Chajzer wprowadza na rynek własną markę proszku do prania
  • 0
  • 0
30.05.2019

Mr. Ziggi – Zygmunt Chajzer wprowadza na rynek własną markę proszku do prania

Prezenter telewizyjny Zygmunt Chajzer tworzy markę proszku do prania Mr. Ziggi – podaje „Puls Biznesu”. Przez lata dziennikarz kojarzony był z reklamami brandu Vizir.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 maja 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
30.05.2019

Rekordowy wzrost. Rynek europejskiej piłki nożnej wart ponad 28 mld euro. Badania Deloitte

W sezonie 2017/2018 przychody europejskiego rynku futbolowego po raz kolejny pobiły rekord. Wyniosły 28,4 mld euro. Na jego dobrą kondycję wpłynęły przede wszystkim wyniki europejskich lig z tzw. wielkiej piątki (Bundesliga, La Liga, Ligue 1, Premier League i Serie A). Szczególne znaczenie miała angielska liga, która umocniła się na pozycji lidera pod względem osiąganych przychodów. To główne wnioski 28. edycji „Annual Review of Football Finance” firmy Deloitte.

29 maja 2019