Debiutuje marka owoców i warzyw Rajski Ogród
  • 0
  • 4
30.05.2019

Debiutuje marka owoców i warzyw Rajski Ogród

Lubelska firma Bury wprowadza na ogólnopolski rynek własną markę owoców i warzyw – Rajski Ogród. Koncepcja i projekt opakowań są wynikiem badań rynku i preferencji konsumentów. Jak przekonuje brand, celem jest dostarczanie klientom produktów premium, czyli owoców i warzyw wyselekcjonowanych, naturalnych, pochodzących od zaufanych i sprawdzonych dostawców.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47238 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

 

30 maja 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
30.05.2019

Rekordowy wzrost. Rynek europejskiej piłki nożnej wart ponad 28 mld euro. Badania Deloitte

W sezonie 2017/2018 przychody europejskiego rynku futbolowego po raz kolejny pobiły rekord. Wyniosły 28,4 mld euro. Na jego dobrą kondycję wpłynęły przede wszystkim wyniki europejskich lig z tzw. wielkiej piątki (Bundesliga, La Liga, Ligue 1, Premier League i Serie A). Szczególne znaczenie miała angielska liga, która umocniła się na pozycji lidera pod względem osiąganych przychodów. To główne wnioski 28. edycji „Annual Review of Football Finance” firmy Deloitte.