Młody bóg i prokrastynacja. Prudential w kampanii walczy z odkładaniem na później ważnych decyzji - Marketing przy Kawie
Młody bóg i prokrastynacja. Prudential w kampanii walczy z odkładaniem na później ważnych decyzji
  • 1
  • 1
9.04.2018

Młody bóg i prokrastynacja. Prudential w kampanii walczy z odkładaniem na później ważnych decyzji

Od 9 kwietnia na ekranach stacji ogólnopolskich i kanałów tematycznych można obejrzeć nową reklamę marki Prudential. Ubezpieczyciel przekonuje, że wcześniejsze ubezpieczenie na życie stanowi mniejsze obciążenie dla domowego budżetu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56200 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 kwietnia 2018

6 kwietnia 2018