Prudential z nową odsłoną kampanii reklamowej
  • 1
  • 1
8.07.2019

Prudential z nową odsłoną kampanii reklamowej

Wystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej marki Prudential z cyklu „Młodzi bogowie”. Tym razem ubezpieczyciel przekonuje, że wystarczy 15 minut, by zdecydować o dwudziestu latach emerytury. Spoty można oglądać od 8 lipca.

Prudential zachęca, by klienci poświęcili kwadrans na spotkanie z konsultantem towarzystwa. Będą wtedy mogli przekonać się, jak firma może im pomóc w dodatkowym oszczędzaniu na emeryturę.

Kampanię zaplanowano na kilka kolejnych miesięcy. Obejmuje ona telewizję (stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne) oraz wideo online. Materiałom tym towarzyszą działania afiliacyjne i marketing w wyszukiwarkach.

Spoty w pierwszym etapie będą dostępne na stronie WWW. Od połowy sierpnia pojawią się także w telewizji (15- i 30-sekundowe formaty). Na potrzeby kampanii przygotowano też serwis internetowy www.szczerzeoemeryturze.pl. Można na nim znaleźć grę pokazującą nasze wydatki oraz przewidywaną długość życia na emeryturze. Kampanię wspierać będą działania PR.

  • Kreacja: Publicis Lion
  • Reżyseria: Michał Bulik
  • Produkcja: Corner Shop
  • Planowanie i zakup mediów: Starcom

5 lipca 2019